اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۴ بهمن / چرا تقاضای برای خرید طلا افزایش یافت؟

طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته با ۱۰ هزار تومان کاهش به قیمت یک میلیون و ۹۱ هزار تومان رسید.

امروز اونس جهانی طلا با ۱۶ دلار افزایش به قیمت یک هزار و ۸۶۴ دلار رسید اما بازار طلا و سکه به دلیل کاهش قیمت دلار روند معکوس در پیش گرفت. عبدالناصر همتی،رئیس بانک مرکزی اخیرا اعلام کرده است بهای دلار به زیر ۲۰ هزار تومانی می‌رسد و همین مساله به گفته دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران باعث شد بهای دلار کمی کاهش پیدا کند و قیمت طلا را هم متاثر کند بنابراین پیش‌بینی می‌شود کاهش قیمت دلار و طلا فردا تداوم داشته باشد.

نادر بذرافشان همچنین با اشاره به مناسبت‌های پیش رو گفت: در آستانه روز مادر تقاضا برای خرید طلا و سکه ۱۰ درصد بیشتر شده است و حباب سکه هم امروز به ۳۰۰ هزار تومان رسید.

سکه چقدر ارزان شد؟

بذرافشان توضیح داد: طلای ۱۸ عیار با ۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز به قیمت یک میلیون و ۹۱ هزار تومان رسید. سکه طرح جدید اما ۱۲۰ هزار تومان کاهش یافت و با قیمت ۱۰ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه با ۵۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید. ربع سکه هم با رشد ۵۰ هزار تومانی با قیمت ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان فروخته شد. سکه گرمی هم ثابت باقی ماند و با قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

روز گذشته اما ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلای تهران گفته بود: «نوسان بازار ارز اجازه نمی‌دهد بازار طلا رویه ثابت داشته باشد اما پیش‌بینی می‌شود فردا قیمت طلا ثابت باقی بماند.»

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد