اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سکه و طلا در بازار ایران گران شد/ دلار در بازار آزاد از کانال ۲۴ هزار تومان عبور کرد

ظهر امروز سکه طرح جدید با قیمت ۱۰ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان فروخته شد و هر گرم طلا ۱۸ عیار یک میلیون و 72 هزار تومان قیمت خورد

به گزارش سایت طلا،امروز قیمت طلا و دلار افزایش یافت و قیمت سکه در حالی که تا ۱۰٫۸ میلیون تومان هم گران شد اما در این لحظه به 10760000 تومان است

در بازار طلای دیروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۴۶ هزار تومان قیمت داشت که اکنون تا ساعت حوالی ۱۳ به یک میلیون و ۷۲ هزار تومان افزایش یافته است.

در ساعت (۱۳:۰۰) معاملات بازار تهران، قیمت هر قطعه سکه امامی با ۵۰۰هزار تومان افزایش به ۱۰میلیون و۷۶۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۵۵۰هزار تومان رسید.


قیمت انواع دیگر سکه ۲۰۰هزار تومان گران شد؛ به همین ترتیب نیم سکه امروز با قیمت شش میلیون، ربع سکه چهار میلیون و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۰۰هزار تومان معامله می‌شود.


همچنین بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار آب شده در بازار امروز چهار میلیون و ۶۴۵هزار و قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار با ۳۰هزار تومان افزایش یک میلیون و ۷۲هزار تومان است.

قیمت دلار تا ساعت 13 برای فروش در صرافی ملی، 23410 تومان اعلام شد. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز 21920 تومان تعیین شد.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی28400 تومان اعلام شده؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی26910 قیمت خورده است.

قیمت دلار در بازار آزاد با افزایش قیمت نسبت به آخرین معاملات روز گذشته، از کانال ۲۴ هزار تومان عبور کرد.

اسکناس آمریکایی ظهر امروز با نرخ ۲۴ هزار و ۱۵۰ تومان فروخته شد. نرخ فروش هر اسکناس یورو هم ۲۹ هزار و ۳۴۰ تومان ارزش‌گذاری شد. در بازار آزاد صرافی‌ها دلار را با قیمت ۲۴ هزار و ۵۰ تومان و یورو را با نرخ ۲۹ هزار و ۱۹۰ تومان خریداری کردند.

قیمت طلا و سکه 7 بهمن 99

قیمت طلای ۱۸ عیار روز گذشته با نرخ یک میلیون و 46هزار تومان معامله شد. سکه طرح جدید با قیمت ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین دیروز قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر یک به ترتیب ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ۳ میلیون و ۸۰۰ و ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد