اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حذف يورو از مبادلات ارزي کشور / ثبت 3 هزار سفارش در مبادلات ارزي

در پي اقدامات اتحاديه اروپا مبني بر تشديد تحريم هاي اقتصادي بر عليه ايران حذف يورو از مبادلات ارزي کشور در دستور کار مسئولان قرار گرفت.



صمد کریمی سخنگوی مرکز مبادلات ارزی، گفت: این اقدام براساس نظر مسئولان اقتصادی کشور انجام می شود. ضمن ‌آنکه این موضوع تاثیری بر روی روند فعالیت مرکز ندارد، زیرا در این مرکز از سایر ارزهای رایج به جای یورو استفاده می شود.

وی تصریح کرد: بحث مبادلات ارزی بر مبنای سایر ارزها در مرکز مبادلات ارزی ادامه دارد.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر رقم ثبت سفارش در این مرکز چقدر است گفت: براساس آخرین آمار تا ظهر امروز رقم ثبت سفارش به 80 مورد رسید که جمعا تعداد ثبت سفارش های انجام شده در این مرکز به بالای 3 هزار ثبت سفارش رسیده است.

وی تصریح کرد: برنامه این مرکز ایجاد تعادل در بازار آزاد ارز کشور است که این کار نیازمند همکاری همه دستگاه ها و نهادهای مربوطه می باشد که در این رابطه تاکنون بانک مرکزی و سایر بانک ها همکاری بسیار خوبی با مرکز مبادلات ارزی داشته اند.

وی در خصوص ورود اولویت هشتم کالایی برای دریافت ارز به این مرکز گفت: هماهنگی های لازم در این رابطه در حال انجام است ضمن آنکه بحث ورود اولویت هشتم به مرکز مبادلات ارزی همانطور که از سوی وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت اعلام شد در حال بررسی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد