اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

تذکر جدی شورای نظارت به صداوسیما

شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در خصوص ادبیات توهین آمیز یکی از مهمانان برنامه زاویه شبکه چهار، ضمن تذکر از رئیس سازمان خواست با عوامل موثر برخورد قاطع کند.

به گزارش سایت طلا ،شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در خصوص ادبیات توهین آمیز یکی از مهمانان برنامه زاویه شبکه چهار، ضمن تذکر از رئیس سازمان خواست با عوامل موثر برخورد قاطع کند.

این شورا در نامه‌ای ضمن تاکید بر رعایت موازین قانونی و اخلاق حرفه ای و دینی در رسانه ملی و لزوم تفکیک بین نقد و تحلیل با تخریب و توهین و تضعیف، نسبت به اظهار نظر یکی از میهمانان برنامه زاویه شبکه چهار در به کار بردن اظهاراتی سخیف و وهن آلود واکنش نشان داد و ضمن تذکر قاطع، خواستار رعایت اصول حرفه ای و اخلاقی در تولید و پخش برنامه ها شد.

شورای نظارت با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری پیش تر نیز در مورد رعایت حرمت مسئولان و آحاد مردم و اصول حرفه ای برنامه سازی در نقد و تحلیل در برنامه های مختلف رسانه ملی تاکید و خواستار تدابیر جدی تر جهت عدم تکرار چنین موضوعاتی در برنامه ها شد.

همچنین علی عسکری رییس سازمان صداوسیما نیز امروز از رییس جمهور و مردم به خاطر اظهارات کارشناس تلویزیون عذرخواهی کرد.

او در این باره گفت: "این اظهارات باعث تکدر خاطر بینندگان فهیم شبکه چهار سیما و خدمتگزاران دلسوز نظام شد و اینجانب با ابراز تاسف، از مخاطبان فرهیخته رسانه ملی و ریاست محترم جمهوری به نوبه خود عذرخواهی می‌کنم."

سخنان یک کارشناس تلویزیونی علیه رییس جمهور در روزهای اخیر با واکنش تند دولت روبه رو شده است.

احمد جهان بزرگی عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در برنامه زاویه شبکه چهار سیما گفت: "مسئولی می‌نشیند خانه و ممکن است پای منقل باشد و سر نمی‌زند به این طرف و آن طرف ببیند در مملکت چه می گذرد، حتی وزرایش نمی توانند با او تماس بگیرند، مسئول است؟"

معاون حقوقی ریاست جمهوری اعلام کرد در این باره از صداوسیما شکایت‌ می‌کند.

شبکه چهارم سیما همان روز بیانیه ای صادر کرد اما در آن عذرخواهی از رییس جمهور صورت نگرفته بود. بیانیه مذکور دولت را راضی نکرد و انتقادات از صداوسیما ادامه داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد