اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر سلامتی شما برایتان مهم است، دیگر با بالش نخوابید !

شاید برای شما این یک مشکل باشد که نتوانید بدون بالش خواب خوبی را تجربه کنید حتی جالب تر از آن بسیاری از افراد نمی توانند بدون در آغوش گرفتن یک بالش بزرگ و دنج بخوابند. و خب همانطور که اشاره کردیم بسته به سلیقه و عادت های شما میتواند این مسئله متفاوت باشد. اما در حقیقت ، خوابیدن با بالش ممکن است بهترین راه برای استراحت نباشد

اگر سلامتی شما برایتان مهم است، دیگر با بالش نخوابید !


اولین بالش هایی که می شناسیم مربوط به بین النهرین باستان است. آنها از سنگ ساخته شده بودند و فقط افراد ثروتمند از پس هزینه های آنها برمی آمدند. برخلاف بالش های سنگی باستانی ، آنهایی که امروزه از آنها استفاده می کنیم نرم و دوست داشتنی هستند . امروزه شما میتوانید بسته به سلیقه خود و حتی نوع آنها برای خود بالش تهیه کنید برای مثال بالش های طبی و بالش های عادی و ...

شاید برای شما این یک مشکل باشد که نتوانید بدون بالش خواب خوبی را تجربه کنید حتی جالب تر از آن بسیاری از افراد نمی توانند بدون در آغوش گرفتن یک بالش بزرگ و دنج بخوابند. و خب همانطور که اشاره کردیم بسته به سلیقه و عادت های شما میتواند این مسئله متفاوت باشد. اما در حقیقت ، خوابیدن با بالش ممکن است بهترین راه برای استراحت نباشد ، خواب و استراحت کافی یکی از اساسی ترین نیاز های هر انسان است که در تمام طول عمر خود باید بتواند به شکل درستی آن را تامین کند. اگر تامین این نیاز اساسی با مشکل مواجه شود می تواند بر بدن و روحیه شما تأثیر بگذارد.

و با نگاهی ساده به زندگی روزمزه خود میتوانید به این نتیجه برسی اختلال در فرایند خواب به نوبه خود ممکن است بخش بزرگی از زندگی شما را با دچار مشکل کند و کار های روزانه خود را با دقت و تمرکز کافی به جلو ببرید.

ما در درک می کنیم که جدا شدن از بالش مورد علاقه شما دشوار است ، اما خوابیدن بدون آن فواید زیادی برای سلامتی دارد. در اینجا ما میخواهیم 6 مورد از فواید خواب بدون بالش را به شما معرفی کنیم :

1. از کمردرد جلوگیری می کند.
2. به شما کمک می کند تا با درد گردن کنار بیایید و حتی از آن رهایی پیدا کنید.
3. با سردرد مقابله می کند.
4- استرس را کاهش می دهد.
5. از آکنه صورت جلوگیری می کند.
6. برای ریشه موهای شما مفید باشد و زمینه رشد آن را فراهم میکند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد