اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تولیدات صنعتی آمریکا افزایش یافت + فیلم

سایت طلا : در حالی که تولیدات صنعتی آسیا و اروپا طی ماه سپتامبر با کاهش روبرو شده است تولیدات صنعتی آمریکا در این مدت افزایش یافته است .

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز افزایش تولیدات صنعتی آمریکا طی ماه سپتامبر موجب شگفتی و تعجب کارشناسان اقتصادی شده است .

بر این اساس کارشناسان اقتصادی به شدت نگران روند نزولی صادرات کالاهای صنعتی در بازارهای جهانی و افت اعتماد تجاری در بین شرکتهای بزرگ صنعتی هستند .

موسسه مدیریت عرضه امریکا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد میزان تولیدات صنعتی این کشور طی ماه سپتامبر پس از سه ماه کاهش و افت متوالی ، با افزایش روبرو شده است .

این گزارش افزود شکاف بین افزایش رشد و رونق در بخش صنعت آمریکا و کاهش تولیدات صنعتی چین و اروپا رو به افزایش و گسترش است .

ولی سوال مهم این است که با توجه به شرایط اقتصادی چین و اروپا آیا آمریکا می تواند به روند رو به رشد تولیدات صنعتی خود در ماههای آینده نیز ادامه دهد ؟

جان سیلویا کارشناس ارشد اقتصادی موسسه مالی ولس فارگو در این باره تاکید کرد آمریکا به خوبی توانسته است صادرات کالاهای صنعتی خود را به کشورهای مختلف جهان تنوع بخشد .

آمریکا هم اکنون بخش زیادی از تولیدات صنعتی خود را به آمریکای لاتین ، برزیل ، اندونزی ، خاور میانه و ترکیه صادر می کند . آمریکا می تواند با افزایش صادرات کالاهای صنعتی خود به کشورهای نو ظهور و در حال توسعه تا حدی تاثیرات منفی ناشی از کاهش رشد اقتصادی چین و بحران مالی و بدهی منطقه یورو را جبران کند./م
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد