اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی قیمت طلا فردا 2 بهمن ماه 99/ سکه تا ۸ میلیون تومان افت می‌کند؟

به گفته دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران، علت افزایش قیمت سکه به نوسان قیمت دلار باز می‌گردد.

به گزارش سایت طلا ،هر چند سکه امروز ۵۰ هزار تومان نسبت به دیروز ارزان شد اما طلا ۱۸ هزار تومان بالا رفت. به گفته دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران، علت افزایش قیمت سکه به نوسان قیمت دلار باز می‌گردد. پیش‌بینی می‌شود فردا قیمت طلا روال امروز را داشته باشد.

به گفته نادر بذرافشان سکه این هفته به ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و طلا هم به گرمی ۹۱۰ هزار تومان رسید. او می‌گوید برخی معتقدند قیمت سکه همچنان کاهشی است و به ۸ میلیون تومان می‌رسد اما ما معتقدیم قیمت سکه در محدوده ۹ میلیون و ۷۰۰ تا ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌ایستد.

روز گذشته محمد کشتی‌آرای، نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران گفته بود: «چنانچه فردا مراسم تحلیف بایدن در شرایط عادی و با آرامش برگزار شود، طلا کمی ارزان می‌شود.» پیش‌بینی که محقق شد و انس جهانی طلا امروز با هفت دلار کاهش به قیمت یک هزار و ۸۳۷ دلار رسید.

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران درباره وضعیت بازار طلا به تجارت‌نیوز گفت: بازار طلا آرام است. با نوسان قیمت‌ها تعداد فروشندگان طلا زیاد شده و حباب سکه هم به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

کدام سکه ارزان شد؟

بذرافشان در ادامه با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: قیمت طلای ۱۸ عیار نسبت به دیروز ۱۸ هزار تومان افزایش یافت و با نرخ یک میلیون و شش هزار تومان معامله شد. سکه طرح جدید اما ۵۰ هزار تومان کاهش یافت و به قیمت ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

همچنین امروز قیمت نیم سکه با ۱۵۰ هزار تومان افزایش به قیمت پنج میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید. قیمت ربع سکه هم نسبت به دیروز ۲۵۰ هزار تومان گران شد و با قیمت سه میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه گرمی هم با ۲۰۰ هزار تومان افزایش با قیمت دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

منبع:تجارت نیوز

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد