اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تا پایان سال قیمت طلا چقدر خواهد بود؟

طلا طی روز های گذشته شرایط چندان مساعدی را تجربه نکرده اما بسیاری از کارشناسان همچنان معتقدند که قیمت طلا تا پایان سال آینده افزایش های قدرتمندی را تجربه خواهد کرد.

تا پایان سال قیمت طلا چقدر خواهد بود؟


طلا طی روز های گذشته شرایط چندان مساعدی را تجربه نکرده اما بسیاری از کارشناسان همچنان معتقدند که قیمت طلا تا پایان سال آینده افزایش های قدرتمندی را تجربه خواهد کرد.

همراه با افزایش قیمت طلا در روز های پایانی سال 2020 و روز های ابتدایی سال 2021 و رسیدن آن تا نزدیکی 1950 دلار بسیاری از کارشناسان پیش بینی می کردند که طلا به روند افزایشی خود ادامه خواهد داد.

اما شاهد بودیم که طلا برای بار دیگر با یک سقوط بسیار شدید مواجه شده و قیمت آن تا زیر 1850 دلار و نزدیکی 1825 دلار کاهش یافت. اما همچنان کارشناسان معتقدند که روز های صعودی طلا به پایان نرسیده و قیمت ها افزایش خواهد یافت.

علیرغم شروع بسیار ضعیف طلا در سال 2021، تحلیلگران MKS در گزارش چشم انداز سال 2021 خود که در اوایل همین هفته منتشر شد طلا و نقره را همچنان صعودی توصیف کردند.

این شرکت فلزات گرانبهای اروپایی طبق گزارش منتشر شده معتقد است که قیمت طلا در سال 2021 به 2300 دلار خواهد رسید که بیش از 400 دلار با قیمت کنونی طلا فاصله دارد.

آنها همچنین معتقدند که متوسط قیمت انس طلا در سال 2021، 2072 دلار خواهد بود. این در حالی است که پیش تر برخی از موسسات این میانگین قیمت را 1950 دلار عنوان کرده بودند.

تحلیلگران این شرکت گفتند که با وجود چشم انداز مثبت اقتصادی در نیمه پایانی سال 2021 میلادی، در حال حاضر ما با یک عدم اطمینان گسترده نسبت به آینده اقتصاد مواجه هستیم.

در حال حاضر ما در شرایطی قرار داریم که نرخ بهره همچنان بسیار پایین بوده، چشم انداز اقتصادی نشان دهنده تورم و ضعف دلار می باشد و در نهایت نوسانات در بازار بسیار زیاد است.

همه این شرایط می تواند سرمایه گذاران را بیش از پیش به سمت بازار های امن مانند طلا و نقره سوق دهد که در نتیجه آن افزایش قیمت طلا را تجربه خواهیم کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد