اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اعلام نظر صریح اسلامی درباره بازگشت قیمت مسکن به سایت‌ها

وزیر راه‌وشهرسازی گفت: با حذف قیمت‌ها از سایت و آگهی‌های اینترنتی، قیمت‌ مسکن به تدریج کاهش یافته بود.

به گزارش سایت طلا، محمد اسلامی وزیر راه‌وشهرسازی با بیان اینکه من مخالف جدی درج آگهی‌ها در سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها هستم، گفت: آگهی‌هایی که در سایت‌ها درج می‌شوند مالکیت آن‌ها مشخص نیست و بسیاری از آنها توسط آژانس‌ها درج می‌شوند.

او با بیان اینکه در بسیاری از این آگهی‌ها مبالغی که درج می‌شوند واقعی نیستند و هیچ پایه و اساسی ندارند، افزود: درج این آگهی‌ها باعث ایجاد توهم قیمتی و یک نوع رقابت نا پسندانه و غیر مطلوب در بازار می‌شود.

اسلامی بیان کرد: برخی از این آگهی‌ها موجب ایجاد التهاب در بازار می‌شوند و با توجه به آنکه در این مدت وضعیت بازار به ثبات رسیده است، برخی از سایت‌ها با درج این آگهی‌ها به قیمت‌ها دامن می زنند و ممکن است دوباره نابسامانی و آشوب به بازار بازگردد.

وزیر راه‌وشهرسازی با بیان اینکه باید یک نظام برای مدیریت آژانس‌ها و املاک ایجاد شود، گفت: برای معاملات باید از یک رویه با عناصر مطلوب استفاده شود و باید به یک نقطه قابل اطمینان رسید تا معاملات در یک بخش قابل اطمینان انجام شود تا این سایت‌ها التهاب آفرینی نکنند.

او ادامه داد: مشاوران املاک باید از ضوابط و مقررات و نیروهای کار آزموده و حرفه‌ای در این بخش استفاده کنند تا بتوانیم یک مدیریت صحیح را در این حوزه تجربه کنیم.

اسلامی بیان کرد: پیش از این مخالفت خود را به دادستانی اعلام کرده‌ایم و چند ماه پیش از طرف دادستانی این موضوع کنترل شده و برای این بازگشت مجدد قیمت‌ها هم مجدداً مکاتبه کرده‌ایم و امیدواریم ظرف یکی دو روز آینده این اقدام انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بازار مسکن فوق العاده آرام شده و روند صعودی که پیش از این وجود داشت به تثبیت رسیده است، افزود: ما توانسته بودیم که روند کاهشی را در این مدت تجربه کنیم که امیدواریم ادامه یابد.

اسلامی در پایان بیان کرد: در این مدت بازار مسکن به آرامش رسیده است و بنابراین امیدواریم با همکاری دادستانی و مکاتباتی که با آنها در این خصوص انجام می دهیم بتوانیم این آرامش را همچنان در بازار مسکن داشته باشیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد