اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با انجام این 6 حرکت ورزشی یک بدن بسیار جذاب خواهید داشت

برای اینکه شما یک بدن و به خصوص بالاتنه زیبا و جذاب داشته باشید لزوما نیازی به جراحی های گران قیمت ندارید و تنها می توانید با برخی حرکات ورزشی این کار را به صورت طبیعی انجام دهید.

با انجام این 7 حرکت ورزشی یک بدن بسیار جذاب خواهید داشت


برای اینکه شما یک بدن و به خصوص بالاتنه زیبا و جذاب داشته باشید لزوما نیازی به جراحی های گران قیمت ندارید و تنها می توانید با برخی حرکات ورزشی این کار را به صورت طبیعی انجام دهید.

در ادامه ما این شش حرکت ورزشی را به شما نشان توضیح خواهیم داد. همه انها را می توانید در خانه و به راحتی انجام دهید.

1. دست خود را مشت کرده و آن را تا چانه بالا بیاورید. 5 ثانیه با چانه روی مشت خود فشار دهید و سپس 5 ثانیه آرام باشید. 2 الی 3 بار این حرکت را تکرار کنید.

2. دستان خود را در جلوی سینه به هم متصل کنید و آنها را با نیروی کافی فشار دهید تا عضلات سینه شما خسته شود. یادتان نرود که در حین این تمرین پشت خود را صاف نگه دارید.

3. 10 الی 15 حرکت شنا بروید. حواستان باشد که پا ها را به هم چسبانده و دستان خود را از پهلو ها فاصله دهید.

4. به شکم دراز بکشید، پاها را از زانو خم کنید و از مچ پا بگیرید. اگر مبتدی هستید، این موقعیت را به مدت 20 ثانیه حفظ کنید و سپس 10 ثانیه استراحت کنید. این کار را 3 بار تکرار کنید.

5. نیم متری از یک دیوار بایستید، دستان خود را مشت کرده و در مقابل خود قرار دهید و سپس شروع به فشار دادن دیوار کنید. شما احساس می کنید عضلات سینه شما در حال ورزش هستند. 20 ثانیه فشار دهید، سپس 10 ثانیه استراحت کنید. 3 بار این حرکت را تکرار کنید.

6. روی یک نیمکت، فیت بال و یا زمین دراز بکشید. قفسه سینه خود را صاف کرده و شروع به بلند کردن دمبل به سمت بالا با سرعت ثابت کنید. سپس آنها را پایین آورده و بلافاصله دوباره آنها را بلند کنید. این تمرین را 8 بار تکرار کنید. دقت کنید که دمبل ها به اندازه ای وزن داشته باشند که هنگام انجام دفعات آخر این تمرین احساس فشار کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد