اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

روند افزایشی قیمت طلا آغاز شد

از ابتدای هفته قیمت طلا روند نزولی شدیدی را در پیش گرفته بود، اما به نظر می رسد روند نزولی به پایان رسیده و طلا برای بار دیگر در حال صعود می باشد.

روند افزایشی قیمت سکه و طلا آغاز شد


از ابتدای هفته قیمت طلا روند نزولی شدیدی را در پیش گرفته بود، اما به نظر می رسد روند نزولی به پایان رسیده و طلا برای بار دیگر در حال صعود می باشد.

قیمت هر انس طلای جهانی در حال حاضر 1857 دلار می باشد که نسبت به روز گذشته بیش از 12 دلار افزایش داشته است. بازگشت انس طلا به بالای 1850 دلار می تواند نوید دهنده رشد آن به قیمت های بالاتر باشد.

از جمله مهم ترین دلایل صعود دوباره قیمت طلای جهانی را می توان افزایش آمار ابتلا به ویروس کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در ایالات متحده آمریکا، افزایش درگیری ها میان چین و تایوان و در نهایت اخبار مربوط به بسته جدید محرک مالی دانست.

تصویب بسته محرک مالی پیشین در غیاب بسیاری از عوامل کنونی توانست قیمت طلا را تا 1959 دلار افزایش دهد، پس اگر بایدن بتواند بسته چند تریلیون دلاری خود را به اجرا درآورد می توان انتظار داشت که طلا طی مدتی کم به بالای 2000 دلار بازگردد.

در ایران نیز همراه با ریزش قیمت انس و همراهی شدن آن یا سقوط قیمت دلار تهران، سکه و طلا شاهد یک افت شدید قیمت بودند و سکه تا قیمت 11 میلیون تومان کاهش یافت.

در صورت افزایش قیمت انس طلا، اگر بازار سکه اندک حمایتی نیز از طرف دلار مشاهده کند می توان انتظار داشت که سکه نیز به اوج های پیشین خود بازگردد.

البته با دلار 24 یا 25 هزار تومانی دیگر نمی توان انتظار سکه 16 میلیون تومانی را داشت ولی با افزایش انس به بالای 2000 دلار قطعا رشد بسیار خوبی را در بازار سکه شاهد خواهیم بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد