اونس طلا2215.34
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

مسیر حرکت طلا معکوس شد/پیش بینی قیمت طلا فردا ۲۲ دی

هر چند که امروز قیمت دلار نسبت به دیروز اندکی کاهش یافت و وارد کانال ۲۴ هزار و ۹۵۰ تومان شد اما قیمت طلا و سکه بالا رفت

به گزارش سایت طلا، هر چند که امروز قیمت دلار نسبت به دیروز اندکی کاهش یافت و وارد کانال ۲۴ هزار و ۹۵۰ تومان شد اما قیمت طلا و سکه بالا رفت. به گفته رئیس اتحادیه طلای تهران علت گران شدن قیمت طلا افزایش میزان تقاضا در بازار است.

همچنین قیمت انس جهانی طلا به دلیل بسته بودن بازارهای بین‌المللی تغییری نکرد و رقم یک هزار و ۸۴۹ دلار را ثبت کرد.

به گفته رئیس اتحادیه طلای تهران، علت نوسان قیمت طلا و سکه این است که خرید و فروش طلا نسبت به دو ماه گذشته بیشتر شده است. امیدواریم هر چه به پایان سال نزدیک می‌شویم ثبات قیمت طلا ادامه‌دار باشد و تقاضا برای خرید طلا بالا برود.

ابراهیم محمدولی معتقد است: اینکه قیمت طلا فردا چه نرخی باشد بستگی به انس جهانی طلا و قیمت دلار دارد، چنانچه قیمت این دو، نوسان نداشته باشد قیمت طلا گران نمی‌شود. فروشندگان طلا از ثبات قیمت‌ها استقبال می‌کنند. مسلما هر چه روند قیمت طلا ثبات داشته باشد، تقاضا هم برای خرید طلا بیشتر می‌شود.

رئیس اتحادیه طلای تهران همچنین با اشاره به مشاهده شدن فروش برخی حلقه‌های ازدواج گفت: برخی زوجین ممکن است از حلقه‌ ازدواج‌شان خوششان نیاید و آنها را بفروشند و وزن آنها را سبک‌تر یا به مدل دیگری تغییر دهند. اما درصد کمی هم به دلیل بد شدن وضعیت معیشتی حلقه ازدواج‌شان را می‌فروشند.

سکه چقدر گران شد؟

محمدولی در ادامه با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: قیمت طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته ۱۵ هزار تومان افزایش یافت و با نرخ یک میلیون و ۱۰۹ هزار تومان معامله شد. سکه طرح جدید هم ۱۰۰ هزار تومان گران شد و به قیمت ۱۱ میلیون و ۲۵۷ هزار تومان رسید.

همچنین امروز قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هم هر یک با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به ترتیب قیمت‌های شش میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان را ثبت کردند.

منبع :تجارت نیوز

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد