اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

توصیه مهم رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به خریداران طلا و سکه/جایگاه ویژه نقره در بازار مصنوعات زینتی+فیلم

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران پیرامون خرید طلای آب شده و خام و همچنین مصنوعات طلا، جواهر، نقره و سکه توضیحاتی ارائه داد

به گزارش سایت طلا، ابراهیم محمدولی نقره را جزء فلزات قیمتی و ارزشمند بعد از پلاتین و طلا معرفی کرد و گفت: همکنون بازار نقره با رونق نسبی خوبی مواجه است و با توجه به پایین تر بودن قیمت مصنوعات این فلز نسبت به طلا در بازار مورد استقبال قرار می گیرد.

وی با تاکید بر جایگاه فلز نقره افزود: از قدیم الایام مردم برای نقره احترام خاصی قائل بوده اند و خوشبختانه همکنون هم این فلز مورد توجه قرار گرفته و از جایگاه بالاتری نسبت به سایر فلزات برخوردار است.

رئیس اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران تصرح کرد: نقره فلزی است که پس از فروش قابل خرید بوده و در چرخه تولید همانند طلا برمی گردد و سازندگان آن می توانند مصنوعات نقره جدید تولید کنند، ولی بدلیجات دیگر قابل بازگشت به چرخه تولید نیست و فلزات به کار رفته در آن بعضاً برای سلامتی و پوست می تواند مضر باشد، لذا این زیورآلات بدلی پس از خرید دیگر ارزش نداشته و قابل معامله نمی باشد.

محمدولی خاطرنشان کرد: فلز نقره از حوزه بدلیجات جداست و مسلماً نقره جزء بدلیجات محسوب نمی شود و جدای از این زیورآلات است، اشتباهی که اخیراً یکی از رسانه ها در گفتگو با بنده انجام داد و متاسفانه برداشت نادرستی از مطالب بیان شده منتشر نمود.

وی با اشاره به جایگاه اصیل بازار نقره در ایران گفت: مصنوعات نقره را معمولا هم آقایان و هم خانمها به عنوان زینت مورد استفاده قرار می دهند و در شهرهای مذهبی همانند مشهد، قم و شهرری بازار نقره از استقبال خوبی برخوردار است.

محمدولی از تقاضای مسافرتی مصنوعات این فلز خبر داد و گفت: زوّار و برخی از زائران کشورهای عربی و اسلامی که به شهرهای زیارتی کشورمان سفر می کنند، خریداران مصنوعات نقره می باشند.

این مقام صنفی در خاتمه یادآور شد: نقره یکی از رسته های صنفی تحت پوشش این اتحادیه بوده که همکاران ما در این حوزه در ساخت و فروش مصنوعات نقره فعالیت خوبی ارائه می کنند.

از طرفی رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران ازمردم خواست که به علت عدم آشنایی به مسائل فنی، از خرید طلای آب شده و طلای خام خودداری کنند و همچنین برای خرید مصنوعات طلا، جواهر، نقره و سکه به واحدهای صنفی دارای پروانه کسب مراجعه نمایند.

BOX:491550295

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد