اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سالاد خوردن سریع ترین راه رسیدن به لاغری با این 4 دلیل

سریع ترین روش لاغری که همه ما آن را شنیده ایم داشتن یک رژیم غذایی سبک به همراه وعده غذایی های غنی از مواد مغذی برای تامین انرژی و حفظ سلامت بدن است. یکی از این وعده های غذایی که همواره توصیه شده است خوردن سالاد های مختلف با مواد غذایی مغذی است. این دلایل با پشتوانه ای علمی به شما می گویند یکی از سریع ترین روش های لاغری اضافه کردن سالد به رژیم غذایی تان است.

سالاد خوردن سریع ترین راه رسیدن به لاغری با این 4 دلیل


سریع ترین روش لاغری که همه ما آن را شنیده ایم داشتن یک رژیم غذایی سبک به همراه وعده غذایی های غنی از مواد مغذی برای تامین انرژی و حفظ سلامت بدن است. یکی از این وعده های غذایی که همواره توصیه شده است خوردن سالاد های مختلف با مواد غذایی مغذی است. این دلایل با پشتوانه ای علمی به شما می گویند یکی از سریع ترین روش های لاغری اضافه کردن سالاد به رژیم غذایی تان است.

این دلایل را بخوانید تا قانع شوید سالاد مهم ترین وعده غذایی شما برای لاغر شدن و رسیدن به وزن ایده آل تان است:

1.دریافت فیبر موردنیاز: خوردن سالاد راهی برای تامین فیبر موردنیاز بدن است زیرا از موادغذایی ای تشکیل شده که از منابع عالی فیبر هستند.

2. بهره مندی از خواص انواع میوه ها و سبزی ها: تهیه سالاد با انواع میوه ها و سبزی های تازه، روشی برای مصرف هر چه بیشتر انواع مختلف این گروه های غذایی و برخورداری از ارزش تغذیه ای تمام آنها است.

3. دریافت کالری کمتر و داشتن حس سیری بیشتر: با خوردن حداقل 3لیوان سالاد که تقریبا 100کیلوکالری انرژی دارد، انرژی دریافتی به میزان قابل ملاحظه ای (معادل ۵۵ کیلوکالری در هر وعده) کاهش می یابد و به این ترتیب فرد احساس سیری می کند و می تواند در پیروی از رژیم کاهش وزنش موفق عمل کند.

4. دریافت چربی های مفید: با افزودن کمی روغن زیتون، یا چند عدد مغز خام می توان به راحتی اسیدهای چرب مفید و ضروری را دریافت کرد که این کار با خوردن سالاد به آسانی امکان پذیر خواهد بود

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد