اونس طلا2394.45
مظنه16,251,000
18 گرم3,751,500
ارزش سکه36,613,503
قدیم (بهار)40,800,000
جدید (امامی)43,950,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

آمار بالای ابطال پروانه‌های صنفی در تداوم کرونا

نایب رئیس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به آمار بالای ابطال پروانه های صنفی با تداوم کرونا، گفت: در حال حاضر هر واحد صنفی با ضرر و زیان مواجه است، مگر اینکه مغازه دار جنسی را که خریداری می کند، همانند دسته خوراکی ها روزانه تقاضا برای آن وجود داشته باشد.

به گزارش سایت طلا،هوشنگ شیشه بران در خصوص وضعیت کسب و کار اصناف اصفهان به خصوص در دوران کرونا، اظهار کرد: متاسفانه امروز قیمت ها در بازارهای مختلف همچون لوازم خانگی، خودرو، مواد خوراکی، فلزات گرانبها، پوشاک و ... در حال افزایش است، در حالیکه قدرت خرید مردم به شدت کاهش یافته است.

وی افزود: در حال حاضر به غیر از مشاغل خدماتی، تعمیراتی و ...، میزان خرید و فروش بقیه مشاغل به یک دهم رسیده است.

نایب رئیس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به شرایط اقتصادی موجود و رکود حاکم بر بازار، اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل شرایط بد اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، آمار ابطال پروانه های صنفی در اتحادیه ها رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هر واحد صنفی با ضرر و زیان مواجه است، مگر اینکه مغازه دار جنسی که خریداری می کند، همانند دسته خوراکی ها روزانه تقاضا برای آن وجود داشته باشد، تاکید کرد: البته رکود در واحدهای صنفی فروش مواد غذایی نیز اثرگذار بوده و قدرت خرید مردم بسیار کاهش یافته است.

شیشه بران با بیان اینکه در حال حاضر چندین آیتم از جمله کرونا، تحریم ها و ... موجب وضعیت کنونی بازار شده است، توضیح داد: شیوع کرونا موجب شده تا مردم کمتر از منزل خارج شوند و تنها برای خرید کالاهای ضروری اقدام می کنند، اما به طور کلی نوسانات نرخ ارز، بر روی بسیاری از کالاها تاثیرگذار بوده که این خود ناشی از تحریم ها است.

منبع:ایسنا

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد