اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بانک مرکزی اروپا نرخ بهره بانکی را کاهش خواهد داد

سایت طلا : صندوق بین المللی پول در تازه ترین گزارش خود تاکید کرد بانک مرکزی اروپا باید نرخ بهره بانکی را در حد پایین نگه دارد .

به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ ، صندوق بین المللی پول همچنین پیش بینی کرد بانک مرکزی اروپا در ماههای آینده نرخ بهره بانکی را بیش از پیش کاهش خواهد داد .

براساس این گزارش، صندوق بین المللی پول پیش بینی کرد نرخ تورم منطقه یورو در سال 2013 میلادی به کمتر از 1.6 درصد خواهد رسید . صندوق بین المللی پول در گزارش چشم انداز اقتصادی جهان در سال 2012 افزود احتمال ادامه روند نزولی قیمتها در اقتصاد منطقه یورو طی ماههای آینده به بیش از 25 درصد رسیده است .

بر این اساس،این مساله بانک مرکزی اروپا را مجبور به کاهش بیشتر نرخ بهره بانکی طی ماههای آینده خواهد کرد . بانک مرکزی اروپا از زمان ریاست ماریو دراگی تا کنون نرخ بهره بانکی را دو بار کاهش داده است و به کمتر از 0.75 درصد رسانده است .

بحران مالی و بدهی منطقه یورو وارد سومین سال خود شده است . صندوق بین المللی پول پیش بینی کرد رشد اقتصادی منطقه یورو امسال بیش از 0.4 درصد کاهش خواهد یافت و سال آینده با رشد ناچیز 0.2 درصدی روبرو خواهد شد . /م
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد