اونس طلا2393.18
مظنه16,296,000
18 گرم3,761,900
ارزش سکه36,714,888
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

کاری هایی که انجام آن ها برای شما نحسی و بدشگونی می آورد

همه ی مردم دنیا با توجه به آداب و رسوم و تاریخ و فرهنگ خود دارای باور ها و عقایدی هستند. برخی از این باور ها نشانه و آرزویی از خوشبختی و شانس و سلامتی هستند برخی دیگر نشانه ای از بدبختی و نگون بختی و بدنشانی و حتی مرگ هستند. یکی از معروف ترین نشانه های خرافات نحس عدد 13 است. اگر شما به این نشانه های اعتقاد دارید مراقب این کارها باشید و آن ها را انجام ندهید.

کاری هایی که انجام آن ها برای شما نحسی و بدشگونی می آورد


همه ی مردم دنیا با توجه به آداب و رسوم و تاریخ و فرهنگ خود دارای باور ها و عقایدی هستند. برخی از این باور ها نشانه و آرزویی از خوشبختی و شانس و سلامتی هستند برخی دیگر نشانه ای از بدبختیو نگون بختی و بدنشانی و حتی مرگ هستند. یکی از معروف ترین نشانه های نحس عدد 13 است. اگر شما به این نشانه های اعتقاد دارید مراقب این کارها باشید و آن ها را انجام ندهید.

( هیچ وقت کیف پولتان را زمین نگذارید) در برزیل این کار بدشانسی می آورد. در .اقع این کار باعث از دست رفتن ثروت و فقیر شدن می شود.

( در آلمان تولد دیگران را زود تبریک نمی گویند) آلمانی ها معتقد هستند که این کار بدشانسی می آورد پس تا قبل از نیمه شب روز تولد به هیچ کس تولد را تبریک نمی گویند.

( کوتاه کردن ناخن درشب بدشانسی می آورد) هندی معتقدند که کوتاه کردن ناخن در شب بدشانسی می آورد حتی اگر ناخن تان شکسته باشد.

( در خانه سوت نزنید) در روسیه سوت زدن در داخل خانه یکی از بدترین کار ها است که باعث ایجاد مشکلات مالی می شود.

( عنکبوت ها را نکشید) سوئدی ها معتقدند که کشتن عنکبوت ها باعث می شود در روز بعد باران ببارد.

( عدد 4 ممنوع) در ژاپن عدد 4 به معنای مگ است و هیچ گاه نباید به یک فرد هدیه ای متشکل از عدد 4 بدهید. هتل ها نیز طبقه 4 ندارند.

( کلاغ ها بدشانسی می آورند) مردم کره جنوبی معتقدند که کلاغ ها نه تنها باعث بدشانسی می شود بلکه نشانه نزدیک شدن مرگ است.

(سه شنبه 13 ام شوم) در اسپانیا و کشورهای اسپانیایی زبان سه شنبه 13 ام شوم است . مردم این را مقارن با خونریزی و خشونت می دانند.

( روی لبه ی میز ننشینید) بر طبق عقاید مردم مجارستان اگر لبه یک میز بنشینید هرگز ازدواج نخواهید کرد و در صورت انجام آن 7 سال بدشانسی به سراغتان می آید.

( جمعه 17 روز نحس ایتالیایی ها) جمعه 17 بازآرایی اعداد رومی 17 باعث ایجاد لغت VIXI می شود لغتی که ترجمه آن به زبان لاتین به این معنا است، زندگی من به پایان رسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد