اونس طلا2232.37
مظنه14,326,000
18 گرم3,307,100
ارزش سکه32,276,478
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

خبر فوری ترامپ درباره انتخابات و تقلب

رئیس‌جمهور آمریکا بامداد سه‌شنبه ادعای تازه‌ای درباره تقلب در ایالت پنسیلوانیا مطرح کرد و گفت که این مورد موجب می‌شود آرای این ایالت از آن او باشد.

به گزارش سایت طلا،دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در توییتر نوشت: «در پنسیلوانیا ۲۰۵۰۰۰ رأی بیشتر از رأی‌دهندگان داشته‌ایم. همین یک مورد باعث چرخش این ایالت به سمت رئیس‌جمهور ترامپ می‌شود.»

توییتر این پیام ترامپ را برچسب‌دار کرده و پیامی با این مضمون به آن اضافه کرده است: «مسئولان انتخابات، پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری را تأیید کرده‌اند.»

دیوان عالی آمریکا ماه گذشته درخواست جمهوری‌خواهان ایالت پنسیلوانیا برای ابطال پیروزی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در آن ایالت کلیدی را رد کرده بود.

پنسیلوانیا یکی از ایالت‌های کلیدی است که در پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نقش مهمی ایفا کرد. بایدن در حالی در این ایالت به پیروزی رسید که جمهوری‌خواهان در انتخابات سال ۲۰۱۶ توانسته بودند آرای الکترال این ایالت را از آن خود کنند.

تیم ترامپ تلاش‌های زیادی برای تغییر نتیجه انتخابات در این ایالت انجام داد. او چند بار با رئیس مجلس نمایندگان ایالت پنسیلوانیا تماس گرفته و از او درخواست کرده بود نتیجه آراء انتخاباتی در این ایالت را به نفع وی تغییر دهند.

در ایالت پنسیلوانیا جو بایدن ۳۴۵۸۲۲۹ رأی کسب کرد که معادل ۵۰ درصد کل آرا بود. ترامپ با اختلاف اندکی در این ایالت بازنده شد. او ۳۳۷۷۶۷۴ رأی به دست آورد که معادل ۴۸.۸ درصد کل آرا بود.

ایالت پنسیلوانیا ۲۰ رأی الکترال دارد. سال ۲۰۱۶ ترامپ در حالی در پنسیلوانیا به پیروزی رسید که رأی‌دهندگان این ایالت در ۶ دوره انتخاباتی قبل‌تر به نامزدهای دموکرات رأی داده بودند.

انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا روز سوم نوامبر (۱۳ آبان) برگزار شد. جو بایدن با کسب ۳۰۶ رأی الکترال در این انتخابات پیروز شد. ترامپ ۲۳۲ رأی الکترال به دست آورد اما او تاکنون از پذیرفتن شکست در انتخابات امتناع ورزیده و بارها تأکید کرده است که بایدن با تقلب این انتخابات را برده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد