اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش‌بینی قیمت طلا فردا 9 دی 99 / سکه چقدر ارزان شد؟

بازرس هیات مدیره اتحادیه طلای تهران می‌گوید: قیمت طلا بستگی به قیمت دلار و انس جهانی دارد، چنانچه فردا جو بازار ارز آرام باشد، قیمت طلا ثابت باقی می‌ماند. فروشندگان هم از ثبات قیمت طلا استقبال می‌کنند.

به گزارش سایت طلا، قیمت طلا و سکه امروز ارزان شد. هر چند به گفته فروشندگان طلا قیمت انس جهانی امروز صبح در محدوده یک هزار و 900 دلار بود اما قیمت‌ها از نیمه ظهر به بعد روند نزولی گرفت. به طوری‌که قیمت انس جهانی در بازارهای بین‌المللی رقم یک هزار و 879 دلار را ثبت کرد.

همچنین امروز قیمت دلار نسبت به دیروز افزایش اندکی داشت و با رقم 25 هزار و 740 تومان معامله شد. با این وضعیت آیا قیمت طلا و سکه فردا ممکن است مجدد کاهش یابد؟

به گفته بازرس هیات مدیره اتحادیه طلای تهران، قیمت طلا بستگی به قیمت دلار و انس جهانی دارد، چنانچه فردا جو بازار ارز آرام باشد، قیمت طلا ثابت باقی می‌ماند.

سید محمود فضل آذر شربیانی معتقد است: قیمت طلا و سکه دیگر هیجانی گران یا ارزان نمی‌شود. سال گذشته تحلیل‌گران پیش‌بینی کردند که قیمت انس جهانی تا پایان سال 2020 به بالای دو هزار دلار می‌رسد این در حالی است که ویروس کرونا تمام معادلات را برهم زد. به دلیل رکود حاکم بر بازارهای جهانی پیش‌بینی ما این است که قیمت انس جهانی دیگر به بالای دو هزار دلار نمی‌رسد.

روز گذشته ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلای تهران گفته بود: «قیمت طلا ثابت باقی می‌ماند؛ چرا که مردم همچنان منتظر ثبات یا ارزان شدن قیمت طلا هستند و خرید طلا را به تعویق انداخته‌اند.»

بازرس هیات مدیره اتحادیه طلای تهران درباره وضعیت بازار طلا گفت: در دو هفته اخیر شاهد تقاضا در بخش مصنوعات طلا بودیم اما با نوسان قیمت طلا دوباره با کاهش شدید تقاضا در مصنوعات طلا هستیم. فروشندگان از ثبات قیمت طلا استقبال می‌کنند؛ چرا که با ثبات قیمت طلا تقاضا برای خرید مصنوعات بیشتر می‌شود.

قیمت سکه چقدر ارزان شد؟

فضل آذر شربیانی در ادامه با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: قیمت طلای 18 عیار نسبت به دیروز دو هزار تومان کاهش یافت و با نرخ یک میلیون و 145 هزار تومان معامله شد. سکه طرح جدید هم با 150 هزار تومان کاهش به قیمت 11 میلیون و 750 هزار تومان رسید.

همچنین امروز قیمت نیم سکه 50 هزار تومان ارزان و با قیمت شش میلیون و 200 هزار تومان معامله شد. ربع سکه هم نسبت به دیروز 30 هزار تومان کاهش یافت و با قیمت چهار میلیون و 170 هزار تومان فروخته شد.

قیمت سکه گرمی با 220 هزار تومان کاهش با قیمت دو میلیون و 350 هزار تومان معامله شده است.

منبع:تجارت نیوز

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد