اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

طلا در مسیر کاهش شدید قیمت

قیمت طلا که در هفته پیش شاهد یک صعود بسیار قوی بود در روز گذشته برای بار دیگر سقوط کرده و یک کاهش قیمت گسترده را نشان داد.

طلا در مسیر کاهش شدید قیمت


قیمت طلا که در هفته پیش شاهد یک صعود بسیار قوی بود در روز گذشته برای بار دیگر سقوط کرده و یک کاهش قیمت گسترده را نشان داد.

در حال حاضر قیمت هر انس طلای جهانی 1837 دلار می باشد که نسبت به روز گذشته 2 دلار کاهش یافته است. این در حالی است که قیمت طلا در روز گذشته تا 1828 دلار نیز پایین آمد اما پس از آن دوباره بازیابی خود تا سطح 1840 کرد.

مهم ترین دلیل این سقوط دوباره طلا و شکسته شدن حمایت قدرتمند آن در سطح 1850 دلار را می توان شروع واکسیناسیون برخی از کشور ها مانند انگلستان و ایالات متحده دانست.

آمریکا در روز گذشته اعلام کرد که قرار است تمامی 50 ایالت واکسن کرونا را دریافت کند. این کشور قصد دارد تا مجوز های اضطراری صادر کرده و هر چه سریع تر واکسیناسیون را آغاز کند.

دیگر دلیل این سقوط را نیز می توان اختلافات بر سر بسته محرک مالی دانست. رهبران سنا، مجلس نمایندگان و رئیس جمهور همچنان نتوانسته اند به هیچ توافق مثبتی برای تصویب بسته محرک مالی برسند.

بن بست های زیاد و حاصل نشدن هیچ گونه پیشرفتی برای تصویب این بسته محرک باعث شد تا طلا برای بار دیگر یک کاهش شدید قیمت را تجربه کرده و به زیر 1850 دلار بازگردد.

به نظر می رسد که در نهایت ما شاهد یک بسته محرک مالی خواهیم بود اما زمان آن بسیار در ابهام قرار داشته و این باعث می شود تا طلا نتواند در حال حاضر صعود های خوبی را تجربه کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد