اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا طلا توانی برای صعود بیشتر ندارد؟+تحلیل تکنیکال

طلا در هفته گذشته پس از تجربه پایین ترین قیمت چند ماهه شروع به رشد کرده و به طور گسترده ای قیمت آن افزایش یافت. اما با شروع این هفته طلا دیگر تغییر چندانی از خود نشان نداد.

آیا طلا توانی برای صعود بیشتر ندارد؟+تحلیل تکنیکال


طلا در هفته گذشته پس از تجربه پایین ترین قیمت چند ماهه شروع به رشد کرده و به طور گسترده ای قیمت آن افزایش یافته است. اما با شروع این هفته طلا دیگر تغییر چندانی از خود نشان نداد.

هم اکنون در لحظه نوشتن این متن هر انس طلای جهانی 1858 دلار می باشد که نسبت به روز گذشته بیش از 11 دلار کاهش قیمت داشته است.

این در حالی است که طلا دلایل بنیادین خود را برای افزایش قیمت همچنان دارا می باشد. امید ها برای تصویب محرک مالی جدید وجود داشته و دلار در ضعف به سر می برد.

همچنین افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا، جنجال های ناتمام برکزیت و کشمکش روز افزون میان ایالات متحده و چین همگی باعث شده اند تا قیمت طلا در سطح بالای 1850 دلار نگه داشته شود.

اما در این میان طلا دلیل قدرتمندی برای افزایش قیمت نداشته و قیمت آن شروع به نوسان در سطوح بالای 1850 دلار کرده است. حال بیایید نگاهی به نمودار ها بیاندازیم.

طلا در سطح 1850 دلار دارای یک حمایت فوق العاده محکم می باشد. اگر بهرحال طلا بتواند این سطح را شکسته و سقوط کند حمایت بعدی آن نقطه 1843 دلار خواهد بود.

در صورتی که قیمت طلا صعودی شود اولین مقاومت رو به روی آن در نقطه 1866 دلار خواهد بود. مقاومت بعدی نیز در سطح 1970 دلار شکل خواهد گرفت. در صورتی که هر دو این مقاومت ها شکسته شوند آنگاه طلا با مقاومت عمده خود در 1900 دلار رو به رو خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد