اونس طلا2374.36
مظنه16,591,000
18 گرم3,830,000
ارزش سکه37,379,523
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

هزینه سفر به مشهد در پاییز و زمستان 99 چقدر است؟

مشهد یکی از شهرهای مذهبی ایران محسوب می‌شود که در استان خراسان رضوی واقع شده است و به‌همین دلیل افراد بسیاری این شهر را برای سفر انتخاب می‌کنند. اگر قصد شرکت در تور مشهد را دارید، این مطلب را تا پایان مطالعه کنید و با میزان هزینه‌های سفر به مشهد در پاییز و زمستان 99 آشنا شوید. همچنین درادامه روشی به‌منظور رزرو تور مشهد هوایی شرح داده خواهد شد.

هزینه سفر به مشهد در پاییز و زمستان 99

در پاییز و زمستان سال جاری به‌دلیل شیوع ویروس کرونا قیمت تور مشهد از تهران بسیار کاهش یافته است. افراد بسیاری برای حفظ سلامتی خود و خانواده از سفرهای غیرضروری پرهیز می‌کنند که به طبع از مسافرت‌های زیارتی و گردشگری به مشهد نیز کاسته شده است. از ابتدای سال 1399 تاکنون امکان زیارت ضریح امام رضا (ع) وجود ندارد و زائران می‌توانند فقط در صحن‌های حرم بمانند و برای همین هزینه خرید بلیط، رزرو هتل و هزینه‌های جاری در مشهد بسیار کاهش یافته است. درادامه به بررسی برخی هزینه‌های سفر به مشهد در پاییز و زمستان 99 می‌پردازیم.

هزینه رزرو هتل مشهد

هتل‌های مشهد تنوع زیادی دارند و با هر بودجه‌ای می‌توانید محل اقامتی برای خود رزرو کنید. همان‌طورکه گفته شد به‌دلیل شیوع ویروس کرونا تقاضا برای رزرو هتل مشهد کاهش یافته و باید در این دوران هزینه کم‌تری برای اقامت‌گاه پرداخت کنید. برای رزرو اتاقی معمولی به‌منظور اسکان یک نفر باید بین 50 تا 700 هزارتومان پرداخت کرده و برای اقامت دو نفر باید بین 100 تا 800 هزارتومان هزینه کنید. این هزینه‌ها نسبت به امکانات و فاصله با حرم افزایش یا کاهش می‌یابد.

هزینه خرید بلیط تهران مشهد

برای شرکت در تور مشهد از تهران روش‌های مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید با خودرو شخصی، هواپیما، اتوبوس و قطار به مشهد سفر کنید که درادامه به بررسی موارد هرکدوم از روش‌ها می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید : محله های ارزان استانبول

سفر به مشهد با خودرو شخصی

مشهد حدود 890 کیلومتر با تهران فاصله دارد و شما پس از حدود 9 ساعت رانندگی می‌توانید به این شهر برسید. هزینه بنزین برای رفت‌وبرگشت از تهران به مشهد با خودرو شخصی حدود 300 هزارتومان است. با اتومبیل می‌توانید در مشهد به‌آسانی به همه جاذبه‌های گردشگری این شهر رفته و از آن‌ها بازدید کنید.

شرکت در تور مشهد هوایی

یکی از بهترین وسایل‌نقلیه‌ای که می‌توانید با آن به مشهد سفر کنید، هواپیما است. برخی افراد این وسیله را به‌دلیل سرعت و امنیت زیاد برای سفر انتخاب می‌کنند. سفر به مشهد از تهران حدود یک ساعت طول می‌کشد. برای خرید بلیط هواپیما تهران مشهد باید حدود 450 هزارتومان پرداخت کنید.

سفر به مشهد با اتوبوس

اتوبوس یکی‌دیگر از وسایلی محسوب می‌شود که با آن می‌توانید به مشهر سفر کنید. مدت زمان لازم برای رسیدن به این شهر از تهران حدود 10 ساعت است که تقریبا مدتی طولانی به‌حساب می‌آید. هزینه لازم برای خرید بلیط اتوبوس تهران مشهد 100 هزارتومان است.

سفر به مشهد با قطار

قطار به‌دلیل وجود کوپه در آن وسیله‌ای پرطرفدار برای سفر به‌شمار می‌رود. اگر قصد شرکت در تور مشهد از تهران را دارید، این وسیله نقلیه می‌تواند پیشنهادی خوب برای شما باشد. با قطار پس از گذشت 12 ساعت به راه‌آهن مشهد رسیده و می‌توان از جاذبه‌های گردشگری آن دیدن کنید. برای خرید بلیط قطار تهران مشهد باید بین 70 تا 130 هزارتومان هزینه کنید.

خرید سوغات در مشهد

هزینه‌ای که باید برای خرید سوغات پرداخت کنید، به خودتان بستگی دارد. اگر هنگام شرکت در تور مشهد قصد خرید سوغات برای شخص مهمی را دارید، به‌طبع باید هزینه بیشتری برای خرید سوغات پرداخت کنید. معمولا اشخاص مقداری زعفران، زرشک، نبات و شکلات به‌عنوان سوغات خریداری می‌کنند که هزینه‌ خرید آن‌ها به‌شرح زیر است.

زعفران به‌صورت بسته‌بندی در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود و برای خرید هر گرم از آن باید 40 هزارتومان پرداخت کنید. اگر قصد خرید زرشک از مشهد را داشتید، باید بدانید که قیمت هر کیلو زرشک مرغوب حدود 70 هزارتومان است. نبات در انواع مختلفی عرضه می‌شود و شما برای خرید هر کیلو از آن باید حداقل 12 هزارتومان پرداخت کنید.

بهترین روش برای رزرو تور مشهد هوایی

با توجه به گسترش فضای مجازی شرکت‌های زیادی برای ارائه خدمات غیرحضوری شروع به کار کرده‌اند که علی بابا را می‌توان یکی از این شرکت‌ها دانست. این شرکت در سال 1393 تاسیس شد؛ با مراجعه به این سایت می‌توانید انواع بلیط، تور و هتل را رزرو کرده و برای سفر آماده شوید. علی بابا درحال ارائه خدمات گردشگری به‌صورت غیرحضوری به مسافران است و بزرگ‌ترین این شرکت‌ها در ایران محسوب می‌شوند.

در این مطلب به بررسی‌ برخی از هزینه‌های لازم برای سفر به مشهد در پاییز و زمستان 99 پرداختیم تا با اطلاعاتی کافی در تور مشهد شرکت کنید. همچنین با روشی برای رزرو تور مشهد هوایی نیز آشنا شدید. اگر در سال 99 به مشهد سفر کرده‌اید، نظرات خود را درباره این سفر با ما به‌اشتراک بگذارید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد