اونس طلا2329.88
مظنه15,306,000
18 گرم3,533,400
ارزش سکه34,484,418
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

پیش بینی شهروند مصری از مرگش ۵ روز قبل از پایان زندگی!+ تصاویر

اقدام یک شهروند مصری که توانسته بود مرگ خود را پیش بینی کند، سوژه رسانه‌های خبری شد.

به گزارش سایت طلا، مرگ یک شهروند مصری به شکلی ناگهانی آن هم تنها ۵ روز از پیش بینی آن، سبب ایجاد ناراحتی در شبکه‌های اجتماعی شد وتعجب رسانه‌ها را برانگیخت.

این شهروند مصری که «نور رشاد» نام دارد، مجموعه‌ای از عکس‌های خود را از طریق حساب کاربری خود در فیسبوک و در حالی که داخل تابوتی چوبی خوابیده بود، به شکلی فردی که مُرده است، منتشر کرد و زیر آن نوشت: «ان شا الله به زودی» سخنی که در واقع به معنای پیش بینی مرگ خود قلمداد شده است.

اما نکته جالب توجه اینجاست که این شهروند مصری تنها ۵ روز پس از نوشتن این پست که در ابتدا میان او و دوستانش حالت شوخی داشت، فوت می‌کند.

بر پایه این گزارش، نام نور رشاد پس از اعلام مرگ وی، در صدر رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در مصر قرار گرفت و در مقابل برادر وی، جزئیات عجیبی را در خصوص مرگ او به شکلی غیر عادی و ناگهانی منتشر کرد.

برادر وی در این خصوص گفت: او از سر کار برگشت و به مادرم گفت قفسه سینه اش درد می‌کند. سپس دچار برخی عوارض شد و پیش از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

برادر وی در ادامه اعلام کرد: ما به بیمارستان مراجعه کردیم و نخستین چیزی که پزشکان انجام دادند، این بود که قفسه سینه او را فشار دادند و آمپول‌های بسیاری زدند تا بتوانند او را احیا کنند؛ اما او حرف نمی‌زد، حرکت نمی‌کرد و چشمش ایستاده بود.

او در ادامه اذعان کرد که وی در تمام طول عمر از هیچ بیماری رنج نمی‌برد.

برادر وی گفت: ما در حالت گیجی به سر می‌بریم و نمی‌دانستیم که او می‌خواهد از میان ما برود. او احساس کرده بود که می‌خواهد بمیرد؛ بنابراین این تصاویر را از خود منتشر کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد