اونس طلا2326.9
مظنه15,286,000
18 گرم3,528,700
ارزش سکه34,439,358
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,200,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

اظهار نگرانی زالی از بازگشت سنگین‌تر بیماری کرونا

فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونای کلانشهر تهران از خطر بازگشت سنگین‌تر بیماری کرونا در پایتخت ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت طلا، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عصر شنبه ۱۵ آذرماه همزمان با روز جهانی داوطلب با شعار "با هم می‌توانیم، به‌واسطه کار داوطلبانه " میزبان نشست نقش گروه های داوطلب در کنترل بیماری کرون با حضور نمایندگان گروه های داوطلب و خیرین حوزه سلامت بود.
علیرضا زالی در این نشست اظهارکرد: در شرایطی که بیماری در حال افول است اما نگران بازگشت سنگین تر کرونا هستم این اتفاق تلخ را در پاندمی آنفلوانزا اسپانیایی شاهد بودیم.

وی گفت: شرایط شهر و استان تهران بی ثبات و شکننده و ناپایدار است و نباید تصو کنیم که ظفرمندانه حرکت کرده ایم.

زالی تاکید کرد: کماکان میزان بستری بیماران طی ۲۴ ساعت گذشته در استان تهران بالای رقم ۴ هزار و ۵۰۰ بیمار است. از نقطه افول نسبی بیماری در تهران دور هستیم و امروز ۵۰۰ بیمار جدید کرونا بستری شدند که ۱۳۵ بیمار مستقیم به‌ آی سی یو رفتند

وی ادامه داد: صمیمانه دست تمامی نیروهای داوطلب را که برای حمایت از همنوعان تلاش می کنند می فشارم و امید دارم که همواره شاهد پررنگ شدن مشارکت های مردمی در تحقق برنامه های توسعه محور کشور باشیم.
او گفت: خدمات درخشان داوطلبان و گروه های جهادی که در سخت ترین روزهای نبرد با کرونا همپای کادر بهداشت و درمان در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا برای خدمت رسانی به همنوعان تلاش کرده اند، گواه اثبات اهمیت نقش داوطلبان در نظام سلامت است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد