اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تکذیب بازگشایی مدارس از نیمه آذر

اخیرا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی غیررسمی مطلبی درباره چگونگی روند ادامه سال تحصیلی جاری از ١۵آذرماه منتشر شده که مستند نیست.

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای بازگشایی مدارس از نیمه آذر را تکذیب کرد.

به گزارش سایت طلا، اخیرا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی غیررسمی مطلبی درباره چگونگی روند ادامه سال تحصیلی جاری از ١۵آذرماه منتشر شده که مستند نیست و وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه‌ای در این خصوص صادر کرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اخیرا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی غیررسمی مطلبی درباره چگونگی روند ادامه سال تحصیلی جاری از ١۵آذرماه منتشر شده که مستند نیست.

وزارت آموزش و پرورش با در نظر گرفتن این مهم که سلامت دانش آموزان و معلمان اولویت است، درخصوص ادامه به کار مدارس و روند آموزش حضوری تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است و معلمان، دانش آموزان واولیای آنان اخبار مربوط به مصوبات ستاد را فقط از رسانه ملی و پورتال اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش پیگیری کنند.

وزارت آموزش و پرورش ضمن تکذیب این‌گونه ادعا‌های واهی که فقط موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود؛ اعلام می‌دارد که این وزارتخانه حق قانونی هرگونه اقدام حقوقی در مراجع قضایی را در صورت تکرار اینگونه موارد برای خود محفوظ می‌داند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد