اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رضایی: حداقل سیلی ما این است که دولت ما اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف کند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، با تاکید بر ضرورت مجازات آمران جنایت تروریستی گفت: یک سیلی محکم به صورت دشمن خواهیم زد.

به گزارش سایت طلا،محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر یکشنبه نهم آذرماه با حضور در خانه دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده، ضمن تبریک و تسلیت به همسر، فرزندان و بستگان این شهید والامقام گفت: من برادری عزیز از سبزپوشان سپاه را از دست دادم.

رضایی در این دیدار به همسر صبور و همیشه همراه شهید، گفت: محسن فردی عارف مجاهد و دانشمند بود. از اول ورود به سپاه، با عرفان الهی و اشعار حافظ اُنس داشت و در مبارزه با ضد انقلاب، در کردستان و حضور در دفاع مقدس پیشگام بود و در پیشرفت هسته ای و عبور از مرزهای دانش فیزیک هسته ای نقش قاطع و جدی داشت.

وی تاکید کرد: حداقل سیلی ما به آمران این جنایت تروریستی این است که دولت ما اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف کند و سازمان انرژی هسته ای، رژیم بازرسی ها را مورد تجدیدنظر قرار دهد و فوراً اقدامات حداقلی نظیر تعلیق پخش آنلاین دوربین ها، کم کردن یا تعلیق بازرسان و اعمال محدودیت هایی در دسترسی بازرسان به سایتها و دانشمندان هسته ای ایران را در دستورکار قرار دهد.

رضایی گفت: هیچ دلیلی ندارد هنگامی که آمریکا و اروپا به طور رسمی و عملی از برجام خارج شده اند، دولت و مجلس ما درباره NPT و پرتکل الحاقی و برجام هیچ بررسی مجدد و تجدیدنظری نداشته باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام‌ گفت: اینکه رژیم صهیونیستی و عربستان قصد دارند از آخرین روزهای حیات سیاسی ترامپ در جنگ افروزی استفاده کنند، مانع از مجازات جدی آمران و عاملان ترور دانشمند برجسته هسته‌ای ما نخواهد شد.

رضایی افزود: در دیپلماسی انقلابی، مجازات متناسب و سیلی بزرگ هست و از جنگ جلوگیری می‌شود ولی در دیپلماسی سازشکارانه، مجازات و اجرای عدالت کنار گذاشته می شود که جنگ نشود و غالباً تاریخ نشان داده دیپلماسی سازش یا کشور را تسلیم می کند و یا آن را با جنگ مواجه می کند.

این استاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) افزود: همانطور که قبلاً گفتم خروش انقلابی ما به زودی آمران و عاملان این جنایت و تک تک آن تارنشینان روسیاه تاریخ را با سیلی بزرگ از سریر قدرت پایین می‌کشد و زلزال سهمگین و ابابیل فولادین اقتدار ملت ایران دیر یا زود بر آنها فرود خواهد آمد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد