اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۱۴ ضربه مرگبار با چاقو، پاسخ شوهر به درخواست طلاق زن!

زندگی زن و شوهر ترک پس از ۱۵ سال زندگی مشترک با درخواست طلاق زن و اقدام وحشتناک مرد به پایان رسید.

به گزارش سایت طلا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،شوهر شرور پس از آنکه تلاش‌هایش برای برگرداندن همسرش که درخواست طلاق داده بود بی نتیجه ماند او را با ۱۴ ضربه چاقو به قتل رساند.

همسر این مرد پس از ۱۵ سال زندگی مشترک با وی، به دلایل نامعلومی درخواست طلاق داده و همراه با دو فرزند ۷ و ۱۳ ساله‌اش به خانه پدری خود پناه برده بود.

مرد، اما بی اعتنا به هشدار‌هایی که از طرف دادگاه به او داده شده بود سراغ همسر و فرزندانش در خانه پدری او رفت، اما زن در را به روی او باز نکرد؛ بنابراین مرد ۴۴ ساله ترکیه‌ای که هیلمی ییلماز نام داشت در اطراف خانه کمین کرده و منتظر شد همسرش از خانه خارج شود.

پس از خروج زن از خانه، مرد او را در یک مزرعه به دام انداخته و با ۱۴ ضربه چاقو به بدن همسر ۳۲ ساله‌اش او را به طرز وحشیانه‌ای به قتل رساند. هیلمی ییلمالز در دادگاه فردای آن روز در حالی که همچنان پیراهن خونی به تن داشت توسط پلیس دستگیر شد.

دادگاه‌های او با گذشت یک سال همچنان در حال برگزاری است و او معتقد است اگر همسرش همان جا درخواست او برای آشتی و برگشت به خانه به همراه فرزندانش را پذیرفته بود هم اکنون زنده و در کنار خانواده بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد