اونس طلا2213.8
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

واکنش نتانیاهو و ترامپ به ترور محسن فخری‌ زاده

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای از به شهادت رسیدن محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در جریان عملیات تروریستی خبر داد و اعلام کرد: «بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریستها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید.متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سالها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.»

به گزارش سایت طلا، بنیامین نتانیاهو و رسانه‌های اسرائیل و همچنین دونالد ترامپ به ترور محسن فخری زاده و به شهادت رسیدن رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در جریان عملیات تروریستی واکنش نشان دادند.

بنیامین نتانیاهو امروز در توییتی نوشت: "شهروندان اسرائیل شنبه خوبی را برای شما آرزو می‌کنم. "

وب‌سایت خبری «اینتل تایمز» هم به نقل از نتانیاهو نوشت: «دوست دارم فهرستی از کار‌هایی که این هفته کردم با شما در میان بگذارم؛ فهرست مفصلی هم هست است، اما نمی‌توانم همه‌چیز را برای شما فاش کنم.»

برخی از رسانه‌های رژیم اسراییل، این سخنان را اشاره‌ای غیرمستقیم به عملیات تروریستی امروز در تهران تفسیر کرده‌اند. ‎

اینتل تایمز مدعی شده عملیات ترور، پس‌ از ماه‌ها برنامه‌ریزی و تعقیب انجام شده است.

شبکه ۱۰ تلویزیون اسراییل، هم گزارش داده: «محسن فخری‌زاده با گلوله افراد ناشناس در تهران پایتخت ایران به قتل رسیده و کادر بیمارستانی نتوانستند جلوی ترور او را بگیرند. در این حال شبکه هفت تلویزیون اسراییل هم شهید محسن فخری زاده را «پدر برنامه هسته‌ای جمهوری‌اسلامی» خوانده است.

پنتاگون نیز درباره ترور شهید «فخری‌زاده» اظهارنظر نکرد. رویترز اعلام کرد سخنگوی پنتاگون از اظهار نظر درباره ترور دانشمند ایرانی امتناع کرده است.

در همین حال رئیس‌جمهور آمریکا نیز با بازنشر چند توییت از جمله توئیت‌های عبری و انگلیسی از یک خبرنگار صهیونیست به ترور شهید فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران واکنش نشان داد. در توییت انگلیسی «یوسی ملمن» خبرنگار صهیونیست آمده است که محسن فخری‌زاده سال‌ها جزو اهداف موساد بوده است!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد