اونس طلا2215.99
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

قبل از نصب کرکره برقی ، جک پارکینگی و دوربین مدار بسته این نکات را بخوانید

کرکره برقی، درب اتوماتیک ، جک برقی ، شیشه سکوریت ، دوربین مداربسته و دزدگیر بخشی از خدمات برقی ساختمان و مغازه و فروشگاه و ... می باشند که به مرور آنها میپردازیم .

امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و همچنین سوق پیداکردن انجام کارها به حالت مکانیکی و مکانیزه اهمیت استفاده از کرکره برقی و درب های اتوماتیک نیز پیشرفت چشم گیری داشته است بدین منظور که برای سهولت در بازو بسته کردن درب منازل و یا سایراماکن پیشنهاد نصب درب برقی کرکره اتوماتیک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است بر فرض مثال هنگام پارک خودرو در پارکینگ دیگر نیازی به پیاده شدن و باز کردن درب نیست البته این امر فقط در زمینه سهولت افراد محدود نمیشود بلکه امنیت بالا نیز از بارز ترین ویژگی های درب اتوماتیک میباشد.

قیمت کرکره برقی با توجه به جنس و نوع آن متفاوت است. کرکره برقی اتوماتیک یا درب کرکره ای اتومات ریموت دار ترکیبی از کرکره های قدیمی دستی و افزونه هایی از مدارات مرتبط و موتور الکترونیکی، جهت باهوش کردن سیستم حرکتی آن می باشد. قیمت کرکره برقی اتوماتیک یا کرکره کنترلی ریموت دار معمولا بسته به نوع تیغه و متریال ساخته شده دارد. تیغه کرکره برقی اتوماتیک ( کرکره ریموت دار ) اگر بخواهید ارزان قیمت بخرید مطمئنا از جنس آلومینیم ضایعات می باشد. این نوع از کرکره برقی اتوماتیک بعد از مدت کوتاهی به صدا افتاده و به مرور قفل های آن مستهلک و در انتها از هم جدا خواهند شد .

انواع تیغه کرکره برقی را می‌توان به ۶ دسته تقسیم نمود:

آلومینیوم یا آکسترود ، تیغه فوم دار گالوانیزه ، تیغه شفاف یا پلی کربنات ، تیغه پانچ دار یا همان سوراخ‌دار ، تیغه فوم دار ، تیغه رول گیتر

جهت ایجاد امنیت و راحتی بیشتر در محیط های کاری ( کرکره سازی برقی برای مغازه و کرکره برقی برای فروشگاه ) و حتی نصب کرکره برقی منازل مسکونی از جمله کرکره برقی برای پنجره ، کرکره برقی درب آپارتمان و درب کرکره ای برقی پارکینگ لازم بذکر است.

برای محاسبه قیمت انواع کرکره برقی اتوماتیک و ثبت سفارش لطفا با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید .

در روزهای تابستان با توجه به مشکلات شبکه برقی و قطعی مداوم برق ، دارندگان کرکره برقی با مشکلات بسایر زیادی موجه شده اند. لذا نیاز به خرید دستگاه برقی اضطراری ups برای کرکره برقی بیش از پیش احساس می شود. پیش از وارد شدن به موضوع انواع یو پی اس برای کرکره برقی لازم است ذکر کنیم تقریباً تمامی موتور های کرکره برقی دارای خلاص کن جهت استفاده در هنگام قطع برق هستند. معمولاً این تجهیزات بصورت قلاب خلاص کن در موتور توبلار و زنجیر خلاص کن در موتور ساید تعبیه شده اند .

ولی گاهی تردد کرکره بسیار زیاد است مانند کرکره برقی پارکینگ و یا موتور کرکره برقی در دسترس نیست ، مانند کرکره برقی مغازه ای که رول آن در داخل تابلو محفوظ شده است. در این صورت بهترین گزینه خرید دستگاه ups برای کرکره برقی می باشد.

جک درب پارکینگی

به بازو هایی که برای باز و بسته کردن درب ها به صورت اتوماتیک به کار گرفته میشوند جک پارکینگی گفته میشود.جک پارکینگی قابلیت نصب بر روی انواع درب ها، درب های تک لنگه، درب های دو لنگه، درب های سنگین و بزرگ دارد. با تعبیه ی جک پارکینگی روی انواع درب دیگر نیازی نیست برای هر بار ورود و خروج از ماشین پیاده شوید یا کسی دیگری این کار را برای شما انجام دهد، بلکه درب ها به صورت خودکار باز و بسته میشوند و در وقت و هزینه ی شما صرفه جویی میکنند.

در دهه اخیر به صورت متداول از جک بازویی جهت کنترلی کردن درب حیاط و ریلی پشت درب اتوماتیک پارکینگ مورد استفاده قرار گرفته است و بیشتر برج های مسکونی، بانک ها ، بیمارستان ها و اماکن پرتردد به درب کنترلی اتوماتیک مجهز شده اند. مجموعه ایمن صنعت با نازلترین قیمت جک درب برقی پارکینگ را نصب و راه اندازی می کند. شکل و نوع پیاده سازی جک پارکینگی با توجه به کاربری آن ها متفاوت است اما در نهایت این تکنولوژی یعنی درب اتوماتیک امروزه مورد استقبال عموم قرار گرفته است. مجموعه ما خدماتی چون نصب کرکره برقی، نصب دزدگیر اماکن، نصب درب ریلی، نصب راه بند، نصب درب شیشه ای سکوریت را نیز با نازلترین قیمت انجام می دهد.

جک درب پارکینگ که با نام‌های جک پارکینگی ، جک برقی درب ، درب اتوماتیک پارکینگ و جک درب ریموت کنترلی پارکینگ شناخته می‌ شود، یکی از محصولاتی است که در حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است، وارد بازار شده است. امروزه بیشتر درب‌ های پارکینگ‌ های اماکن عمومی، منازل و خصوصی دارای سیستم‌ های اتوماتیک می باشد. یکی از انواع متنوع درب‌های اتوماتیک، جک درب پارکینگ می باشد که بطور کلی جک پارکینگ وسیله ایست که باز و بسته شدن درب ورودی حیاط یا درب پارکینگ منزل یا درب ورودی محل کار را بطور اتوماتیک و تنها با فشردن یک دکمه روی ریموت انجام داده و راحتی و امنیت را به ارمغان می‌آورد. توجه کنید که در گرمای تابستان یا سرمای زمستان برای بازکردن درب ورودی حیاط یا پارکینگ منزلتان مجبورید خودرو خود را ترک و درب را باز کرده و پس از داخل شدن دوباره پیاده شده و آنرا ببندید پس به این فکر کنید که اگر در این حین که از خودرو پیاده شدید، فراموش کنید درب خودرو را قفل کنید، ممکن است مشکلاتی از قبیل مزاحمت یا سرقت رخ بدهد. با توجه به این چند نکته، چندان هم بیراه نیست که جک درب پارکینگ را مانند سیستم دزدگیر اماکن برای تأمین امنیت و آرامش محل کار و منازل لازم بدانید.

دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته این امکان را به شما می‌دهد تا در هر لحظه از روز بتوانید همه‌چیز را کنترل کنید و تصویر منزل یا محل کار خود را داشته باشید. سیستم‌های امنیتی از چندین دوربین مدار بسته، آداپتور، کابل تصویر و کانکتور برق تشکیل شده‌اند با ضبط تصویر توسط دوربین مداربسته احتمال سرقت را کاهش میابد. می‌توانید دوربین‌های مدار بسته را در محیط کار، پارک و راهروهای ساختمان نصب و از راه دور توسط گوشی موبایل و لپ تاپ مدیریت کنید. دوربین‌های مدار بسته قابلیت‌های گوناگونی دارند و بهتر است براساس نیاز و بودجه‌تان برای خرید آن اقدام کنید. برخی از آن‌ها گردان هستند و قابلیت چرخش دارند و تصویر کاملی از محیط برای شما فراهم می‌کنند.

ادوربین مدار بسته این امکان را به شما می‌دهد تا در هر لحظه از روز بتوانید همه‌چیز را کنترل کنید و تصویر منزل یا محل کار خود را داشته باشید. سیستم‌های امنیتی از چندین دوربین مدار بسته، آداپتور، کابل تصویر و کانکتور برق تشکیل شده‌اند با ضبط تصویر توسط دوربین مداربسته احتمال سرقت را کاهش میابد . می‌توانید دوربین‌های مدار بسته را در محیط کار، پارک و راهروهای ساختمان نصب و از راه دور توسط گوشی موبایل و لپ تاپ مدیریت کنید. دوربین‌های مدار بسته قابلیت‌های گوناگونی دارند و بهتر است براساس نیاز و بودجه‌تان برای خرید آن اقدام کنید. برخی از آن‌ها گردان هستند و قابلیت چرخش دارند و تصویر کاملی از محیط برای شما فراهم می‌کنند.

واژه “دوربین مداربسته” برگردان فارسی کلمه انگلیسی closet circuit television یا به اختصار cctv می باشد. معنی لغوی آن جعبه جادویی مدار بسته است و به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت اند. دوربین مداربسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند. از آنجا که اغلب این دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیت بکار می رود این واژه بیشتر به همین حیطه بر می گردد اما معنی فنی آن حتی دوربین های ویدیو تلفن و کنفرانس را نیز دربر می گیرد. دوربین مداربسته وسیله‌ای است که توسط آن می توانید نسبت به ضبط تصاویر در جهت اهداف نظارتی و شخصی اقدام نمایید. تاریخچه استفاده از اولین دوربین مدار بسته به سال ۱۹۴۲ باز می‌گردد که ارتش آلمان برای نظارت بر روند پرتاب موشک های خود از دوربین مدار بسته استفاده کرد. اولین دوربین های تجاری با نام Vericon در سال ۱۹۴۹ در آمریکا به بازار عرضه شدند و نکته قابل توجه این عرضه تجاری، عدم نیاز به هر گونه مجوز دولتی برای استفاده از دوربین مداربسته بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد