اونس طلا2215.36
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

آیا دیگر طلا گران نخواهد شد؟

قیمت طلا طی چند روز گذشته در حال نوسان در یک سطح پایین بوده است و به نظر می رسد همین روند در روز های آینده نیز ادامه داشته باشد. آیا این بدین معنی است که قیمت طلا دیگر گران نخواهد شد؟

آیا دیگر طلا گران نخواهد شد؟


قیمت طلا طی چند روز گذشته در حال نوسان در یک سطح پایین بوده است و به نظر می رسد همین روند در روز های آینده نیز ادامه داشته باشد. آیا این بدین معنی است که قیمت طلا دیگر گران نخواهد شد؟

کارشناسان بازار معتقدند که بازار در حال حاضر با دو وضعیت افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و در کنار آن موفقیت یه شرکت دارو سازی در تولید واکسن مؤثر کرونا رو به رو است که باعث شده تا برایند این دو اتفاق باعث عدم تغییر در بازار شود.

هم اکنون هر انس طلای جهانی در بازار 1870 دلار می باشد. این قیمت در روز های گذشته تا حدود 1880 دلار افزایش و 1850 دلار کاهش نیز داشته است که نشان دهنده نوسانات زیاد و بدون تغییر است.

تحلیلگران معتقدند که با وجود تحت فشار گرفتن قیمت طلا پس از اعلام خبر تولید واکسن کرونا، طلا تا زیر 1850 دلار سقوط نکرده و این می تواند نشانه خوبی برای آینده این فلز باشد.

تحلیلگران ادامه دادند که در هفته آینده نیز ما شاهد ادامه این نوسانات خواهیم بود. یکی از مهم ترین دلیل های این موضوع را نیز تعطیلات سراسری در جهان به علت ویروس کرونا و البته تعطیلات عید شکرگذاری در آمریکا بیان کردند.

افشین نبوی - کارشناس فلزات گرانبها - گفت که پتانسیل حرکت صعودی طلا طی روز های آینده بیشتر از پتانسیل نزولی حرکت طلا می باشد و می توان انتظار داشت که طلا یک رشد را از خود در هفته آینده نشان دهد.

نبوی در ادامه حرف هایش گفت که البته نمی توان انتظار داشت که طلا در هفته جاری بر خلاف هفته گذشته از مرز های 1850 دلار و 1900 دلار خارج شود و در همین بازه به حرکت خود ادامه خواهد داد.

به گفته تحلیلگران بازار در حال حاضر فاقد هرگونه کاتالیزوری برای ریزش یا افزایش قیمت طلا می باشد. مهم ترین و نزدیک ترین کاتالیزور طلا در حال حاضر می تواند محرک مالی ایالات متحده باشد که هنوز تا فرا رسیدن آن زمان زیادی مانده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد