اونس طلا2384.33
مظنه16,296,000
18 گرم3,761,900
ارزش سکه36,714,888
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

گران‌ترین شهر‌های جهان/ تهران ۷۹اُمین شهر گران جهان!

اکونومیست امسال نیز مانند سال‌های گذشته اقدام به رتبه بندی شهر‌های بزرگ جهان از نظر هزینه‌های زندگی کرد که این رتبه بندی زوریخ پایتخت سوئیس گران‌ترین و دمشق پایتخت سوریه ارزان‌ترین شهر جهان معرفی شدند.

به گزارش سایت طلا،بررسی‌های جدید نشان می‌دهد که زوریخ، هنگ کنگ و پاریس در صدر لیست گرانترین شهر‌های جهان در سال ۲۰۲۰ قرار دارند.

مجلس اکونومیست در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که هنگ کنگ، زوریخ و پاریس سه شهر گران جهان در سال ۲۰۲۰ هستند. زوریخ و پاریس از سنگاپور و اوزاکا پیشی گرفتند. تل آویو دو پله صعو کرد و در کنار اوزاکا به عنوان پنجمین شهر گران جهان قرار گرفت.

اکونومیست می‌گوید تهران تنها شهری است که طی یک سال گذشته، بیشترین افزایش قیمت دلار و گرانی را تجربه کرده است.

گران‌ترین شهر‌ جهان زوریخ

مجله اکونومیست در گزارش سالانه خود در خصوص افزایش قیمت ناشی از بحران کرونا بر کالا‌های مصرفی در شهر‌های مختلف جهان، تهران را شهری گران معرفی کرده است. اکونومیست می‌گوید بیشترین افزایش مخارج زندگی مربوط به تهران بوده است و مردم در این شهر بیش از سایر شهروندان دنیا تحت تاثیر مشکلات اقتصادی قرار گرفته‌اند.

بر اساس تازه‌ترین گزارش اکونومیست، تهران امسال در رده هفتاد و نهم کشور‌های پرهزینه دنیا برای زندگی قرار گرفته است. این به معنای جهش بزرگ گران‌تر شدن زندگی در این شهر است. در گزارش سال گذشته اکونومیست، تهران رتبه ۱۰۶ را در میان گران‌ترین شهر‌ها از آن خود کرده بود. این گزارش، هزینه‌های زندگی را بر اساس دلار آمریکا محاسبه کرده است. آن‌ها که در پایتخت ایران درآمد ریالی دارند امسال فقر بیشتری را تجریه می‌کنند.

گران‌ترین شهر‌ جهان هنگ کنگ

به گزارش اکونومیست، تهران تنها شهری است که طی یک سال گذشته، با این میزان از صعود، گرانی را تجربه کرده است.

گران‌ترین شهر جهان پاریس

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد