اونس طلا2211.57
مظنه14,181,000
18 گرم3,273,600
ارزش سکه31,949,793
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

ثبات نرخ ارز سبب تنظیم قیمت‌ها می‌شود

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: ثبات در بازار ارز سبب تنظیم قیمت‌ها در بازار می‌شود و انتظار می‌رود با کاهش نرخ ارزهای عمده شاهد تعادل بیشتر قیمت‌ها باشیم.

«قاسم نوده فراهانی» روز چهارشنبه افزود: کاهش نرخ ارز تاثیر خود را بر بازار خودرو و مسکن گذاشته است و امید می‌رود با ثبات شدن نرخ آن، شاهد کاهش کالاهای دیگر باشیم.

وی افزود: اگرچه اکنون گرانی در بازار محسوس است اما کمبود کالا در هیچ زمینه‌ای وجود ندارد.

«نوده فراهانی» با بیان اینکه اول باید نیاز بازار به هر کالایی تامین و مازاد آن صادر شود، تصریح کرد: صادرات تخم‌مرغ باعث کمبود و افزایش قیمت آن در بازار شده بود اما اکنون کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی در خصوص نوسانات قیمت مرغ در بازار نیز گفت: کمبود نهاده‌های دامی باعث کمبود مرغ و نوسان چهار تا پنج هزار تومانی این محصول شده‌ بود.

هفته‌ای که گذشت، بازار ارز در ادامه روند کاهشی خود شاهد روند نزولی قیمت ارز تا کانال ۲۳ هزار تومانی هم بود اما برخی گروه‌های فعال در این بازار با ایجاد و انتشار شایعاتی بی‌اساس، برای برهم زدن این روند تلاش کردند.

بازار ارز هفته گذشته را در حالی شروع کرد که نمودار قیمت‌ها در هفته پیش از آن شیب نزولی پیدا کرده و قیمت دلار در بازار آزاد از محدوده ۳۰ هزار تومان به مرز ۲۵ هزار تومان کاهش یافته بود؛ بنابراین در روزهای ابتدایی این روند تداوم یافت. اما از روز معاملاتی دوشنبه، هیجانی در بازار توانست روند منطقی شدن قیمت ارز را متوقف کرده و در روز سه‌شنبه باردیگر بازار روند صعودی به خود بگیرد. روندی که البته دوام نیافت و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شاهد سکون نسبی قیمت دلار در مرز ۲۷ هزار تومان بودیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد