اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش حقوق کارمندان در سال آینده چقدر است؟

معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: حقوق کارکنان و بازنشستگان در بودجه سال آینده با ۲۵ درصد رشد در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت طلا ،معاون امور اقتصادی و بودجه سازمان برنامه و بودجه گفت: در بودجه ۱۴۰۰ فروش نفت ۶۵۰ هزار بشکه در نظر گرفته شده است که قیمت هر بشکه ۴۰ دلار پیش بینی می‌شود.

به گزارش صدا و سیما، سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و بودجه سازمان برنامه و بودجه در جلسه امروز ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با ارائه گزارش عملکرد بودجه سال ۹۹ در هفت ماهه امسال، گفت: بودجه امسال ۵۷۱ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده بود که ۲۹۰ هزار میلیارد تومان آن محقق شده است. در بخش مصارف ۳۶ هزار میلیارد تومان در هفت ماهه امسال کاهش داشتیم.

وی افزود: در بودجه ۱۴۰۰ نیز فروش نفت ۶۵۰ هزار بشکه در نظر گرفته شده است که قیمت هر بشکه ۴۰ دلار پیش بینی می‌شود.

معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: حقوق کارکنان و بازنشستگان در بودجه سال آینده با ۲۵ درصد رشد در نظر گرفته شده است.

براساس این گزارش، پورمحمدی در جلسه امروز ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، گزارش مبسوطی از عملکرد هفت ماهه منابع و مصارف عمومی قانون بودجه و هدفمندی در سال 1399 و برآورد منابع و مصارف عمومی در لایحه بودجه سال 1400 کل کشور و نیز جهت گیری های بودجه سال آینده بر اساس چند رویکرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید ارائه کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد