اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با خوردن این غذا ها از چاقی منفجر خواهید شد

چاقی می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد اما مهم ترین دلیل آن مصرف بیش از حد کالری است. مصرف زیاد کالری معمولا به دلیل خوردن برخی از غذا های پرکالری است که ارزش غذایی پایینی نیز دارند.

با خوردن این غذا ها از چاقی منفجر خواهید شد


چاقی می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد اما مهم ترین دلیل آن مصرف بیش از حد کالری است. مصرف زیاد کالری معمولا به دلیل خوردن برخی از غذا های پرکالری است که ارزش غذایی پایینی نیز دارند.

همانطور که در بالا گفتیم برخی از غذا ها کالری بسیار زیادی داشته و بیشتر از سایر غذا ها باعث چاق شدن شما می شوند. همچنین این غذا ها معمولا با نمک، چربی یا قند ترکیب شده اند که می توانند باعث اعتیاد غذایی نیز شوند.

1. اول از همه و لقب چاق کننده ترین غذا را می توان متعلق به نوشابه های گازدار دانست. نوشابه های گاز دار قند فوق العاده بالایی داشته و در نتیجه کالری بسیار بالایی دارند. همچنین مغز انسان آنها را به عنوان غذا به حساب نیاورده و درنتیجه کالری آنها شمرده نمی شود. نتیجه چیست؟ شما می توانید یک پیتزا و یک نوشابه خانواده را کامل بخورید و باز هم احساس سیری نکنید!

2. قهوه های شیرین شده و البته فرآوری شده مانند نسکافه های آماده تجاری را می توان بعد از نوشابه های گازدار از پر قند ترین غذا ها دانست.

3. انواع بستنی به دلیل اینکه همراه با قند بسیار زیادی هستند فوق العاده چاق کننده می باشند.

4. شکلات های شیری و یا با کاکائو کم به دلیل کم شدن شکلات تلخ موجود در آن ارزش غذایی شان از بین رفتن و شکر و چربی زیادی نیز به آنها اضافه می شود که می تواند بسیار چاق کننده باشد.

5. کوکی، کلوچه و انواع دونات نیز به دلیل قند و چربی بسیار بالای آن می تواند شما را به سرعت چاق کند.

6. سیب زمینی سرخ کرده و چیپس های سیب زمینی به صورت همزمان چربی، قند و نمک دارند و نه تنها باعث چاقی شما شده بلکه اعتیاد آور نیز هستند و باعث پرخوری نیز می شوند.

7. کره بادام زمینی یکی دیگر از اعضای این لیست می باشد. البته کره بادام زمینی خانگی می تواند بسیار مفید باشد اما انواع تجاری آن معمولا حاوی روغن های هیدروژنه و قند اضافی هستند که بسیار چاق کننده هستند.

8. بیشتر انواع پیتزا ها سرشار از کربوهیدرات، قند، چربی و نمک هستند و می توانند به راحتی باعث چاق شدن شما شوند.

9. آبمیوه های تجاری نیز از جمله غذا های چاق کننده می باشد که احتمالا آشنایی کمتری نیز با آن وجود دارد. این آبمیوه ها هیچ فیبری را درون خود نداشته و در کنار آن قند بسیار بالایی دارند که می توانند چاق کننده باشد.

10. انواع غذا های فرآوری شده تجاری مانند گوشت های فرآوری شده که در کنار ضرر های زیادی که دارند بسیار چاق کننده می باشند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد