اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 اشتباه سلامتی که احتمالا همین حالا هم آن ها را انجام می دهید

متاسفانه هیچ کدام از ما کامل نیستیم و همه گی مرتکب برخی از اشتباهات می شویم. اما وقتی این موضوع به سلامتی می رسد ممکن است بسیار خطر ناک باشد.

5 اشتباه سلامتی که احتمالا همین حالا هم آن ها را انجام می دهید


متاسفانه هیچ کدام از ما کامل نیستیم و همه گی مرتکب برخی از اشتباهات می شویم. اما وقتی این موضوع به سلامتی می رسد ممکن است بسیار خطر ناک باشد.

همین الان بسیاری از ما ها ممکن است با انجام دادن یا ندادن کار ها سلامتی خود را به خطر بیاندازیم. ما در اینجا قصد داریم تا 5 اشتباه رایج سلامتی را به شما بگویم تا با برطرف کردن آن ها برای همیشه سلامت بمانید.

سلامتی شما برای ما بسیار مهم است در نتیجه سعی کنید این اشتباهات را انجام نداده و با چیز های مثبت جایگزین شان کنید. در اینجا می توانید چند نکته عجیب درباره سلامتی را بخوانید.

1. به اندازه کافی آب نمی نوشید. عدم نوشیدن آب به اندازه کافی می تواند بسیار برای سلامتی شما خطرناک بوده و می تواند سلامت اندام های شما را به خطر بیاندازد.

2. نشستن بخش بزرگی از روز در یک وضعیت نامناسب. این مورد به خصوص در مورد کارمندان اداری و دفتری اهمیت ویژه ای پیدا می کند چرا که نشستن در وضعیت نامناسب می تواند باعث گردش خون ضعیف شده و عملکرد ریه ها را نیز کاهش دهد.

3. گوش دادن به موسیقی با صدای بلند بیش از حد. گوش دادن موسیقی با صدای بسیار بلند می تواند باعث آسیب به شنوایی شما شود و از آنجا که سریع اتفاق نمی افتد متوجه آن نخواهید شد. صدای بلند آهنگ در طولانی مدت آسیب هایی مانند وزوز گوش یا شنوایی خفه را ایجاد می کند.

4. زدن دکمه به تعویق انداختن آلارم صبحگاهی. دکمه snooz یا همان چرت زدن آلارم صبحگاهی را به تعویق انداخته و می تواند باعث به هم ریختن الگوی خواب شما شود. بهترین کار این است که یم آلارم هر روزه تنظیم کرده و با آن بیدار شوید. پس از مدتی بدن شما به شکل خودکار در آن ساعت بیدار می شود.

5. مسواک زدن دندان ها درست بعد از غذا خوردن. شاید از این مورد تعجب کرده باشید اما پس خوردن غذا های اسیدی PH دهان شما پایین آمده و باعث نرم شدن مینای دندانتان می شود. مسواک زدن سریع پس از این اتفاق می تواند باعث از بین رفتن مینای نرم شده دندانتان شود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد