اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

زیبایی و جوانی شما در گرو خوردن آب سیب زمینی

سیب زمینی یکی از پرکاربردترین صیفی جات است که به روش های مختلفی طبخ می شود ومورد استفاده عموم در سراسر جهان قرار می گیرد. در بسیاری از چخت هایی که سیب زمینی به صورت خام رنده و خرد می شود آب سیب زمینی مورد غفلت قرار می گیرد و این یک اشتباه استراتژیک در مصرف سیب زمینی است.

زیبایی و جوانی شما در گرو خوردن آب سیب زمینی


سیب زمینی یکی از پرکاربردترین صیفی جات است که به روش های مختلفی طبخ می شود ومورد استفاده عموم در سراسر جهان قرار می گیرد. در بسیاری از پخت هایی که سیب زمینی به صورت خام رنده و خرد می شود آب سیب زمینی مورد غفلت قرار می گیرد و این یک اشتباه استراتژیک در مصرف سیب زمینی است.

همانطور که گفته شد در در مواردی که سیب زمینی به صورت خام مورد استفاده قرار می گیرد و آب سیب زمینی گرفته می شود آب آن مورد استفاده قرار نمی گیرد و دور ریخته می شود.

بخش عمده ای از نشاسته سیب زمینی هنگامی که آب آن گرفته می شود از پوره باقی مانده خارج می شود در نتیجه بسیاری از مواد مغذی در سیب زمینی کامل در آب سیب زمینی نیز موجود است.

درست است که طعم آب سیب زمینی به قدری خوب نیست که بتواند شما را قانع کند اما مخلوط آب با آب دیگر میوه ها و یا طعم دهنده ها می تواند کمک کننده باشد همچنین برای بهره مندی از خواص پوستی آن می توانید از آن به عنوان ماسک صورت استفاده کنید.

از خواص آب سیب زمینی غافل نشوید.

روشن شدن پوست

از بین بردن جوش ها

ازبین بردن پف زیر چشم

درخشان کردن موها

چاق کننده صورت

بستن منافذ پوست

درمان ریزش مو

ازبین بردن سفیدی مو

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد