اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

خرید و فروش طلای خود را با قیمت تابلوی زرین انجام دهید نه قیمت دلخواه فروشنده

وقتی مسئله خرید پیش می آید مهم ترین مسئله اعتماد است. اعتماد به این امر که فروشنده قیمت واقعی محصول را پیشنهاد می کند و همچنین خریدار قیمتی پایین تر از قیمت واقعی را درخواست نمی کند. به این شکل هم برای فروشنده و هم برای خریدار سود ایجاد می شود.

خرید و فروش طلای خود را با قیمت تابلوی زرین انجام دهید نه قیمت دلخواه فروشنده



وقتی مسئله خرید پیش می آید مهم ترین مسئله اعتماد است. اعتماد به این امر که فروشنده قیمت واقعی محصول را پیشنهاد می کند و همچنین خریدار قیمتی پایین تر از قیمت واقعی را درخواست نمی کند. به این شکل هم برای فروشنده و هم برای خریدار سود ایجاد می شود.

این موضوع درباره کالا های گران تر که با نوسان قیمت بالایی نیز رو به رو هستند بسیار مهم است. یکی از مهم ترین این کالا ها طلا می باشد که از قیمت و ارزش بالایی برخوردار است و همچنین قیمت آن هر لحظه در حال تغییر است.

موقع خرید هر کالایی و به خصوص طلا که از شرایط خاصی نیز برخوردار است فروشنده نمی خواهد ضرر کند و خریدار نیز می خواهد که کالا را با بهترین نرخ خریداری کند. اینجاست که شرکت زرین بهترین راه حل را ارائه می کند.

شرکت زرین برای حل کردن این مشکل نرخ های لحظه ای طلا و ارز را به شیوه های مختلف در اختیار فروشنده ها و خریداران محترم قرار می دهد تا به صورت لحظه ای از قیمت های بازار مطلع باشند.

شرکت زرین و دستگاه های زیر نظر این مجموعه مورد تایید اتاق اصناف تهران_ کمیسیون تخصصی طلا، اتحادیه شمیرانات و اتحادیه شهرری است. تابلو های اعلام نرخ طلا و ارز که توسط شرکت زرین ارائه می شوند مورد استفاده در اتحادیه تهران، اصفهان و سایر مراکز استان ها است.

یکی از بهترین شیوه ها که می توان از کمک شرکت زرین استفاده کرد خرید تابلو های اعلام نرخ برای طلا فروشی ها، شرکت ها و صرافی ها است. تصور کنید که شما یک تابلوی قیمت را در مغازه یا شرکت خود دارید که هم نرخ لحظه ای را به شما داده و هم خریدار را از این نرخ آگاه می کند. در نتیجه خریدار با اطمینان از مغازه شما خرید کرده و دیگر به هیچ کجا مراجعه نخواهد کرد.

شرکت زرین مانند همه ی برندهای معروف و موفق دارای رقیبانی است اما نکته حائز اهمیت که شرکت زرین را از دیگر رقبا متمایز می سازد این است که با تقویت سیستم و تابلو های اعلام نرخ طلا و ارز خود خدماتی را در اختیار شما و خریداران محترم می گذارد و به تمام نیاز های شما در هنگام معاملات طلا و ارز بر طرف می سازد.

خدماتی که شرکت زرین به نحوی احسن در اختیار خریداران و فروشندگان طلا و ارز می گذارد و آن ها را از دیگر رقبا متمایز می سازد شامل:

تابلو های اعلام نرخ طلا و ارز با به روز آوری قیمت ها در لحظه

استفاده از بالاترین کیفیت نمایشFull HD، 4K و کاملا گرافیکی

امکان بروز رسانی نرم افزار دستگاه بدون نیاز به تعویض دستگاه و... و به صورت بی سیم

امکان ثبت آرشو قیمت ها جهت بررسی

سازگار با انواع دستگاه نمایشگر تلویزیون، مانیتور و LCD، پورت های VGA و HDMI

امکان نمایش برابری ارزها، نفت، سایر فلزات گران بها

امکان نمایش اطلاعیه های اتحادیه ها به صورت زیر نویس و یا به صورت ارسال تصویر به صورت آنلاین

امکان به روزآوری قیمت ها تحت نظارت اتحادیه

امکان پخش موسیقی به دلخواه کاربر

مجموعه شرکت زرین همچنین جهت رفاه حال صنف طلافروشان و صرافی های شهرستان نیز این امکان را مدنظر گرفته است که در دستگاه های نمایشگر قیمت، امکان تغییر چیدمان نرخ ها و اضافه کردن نرخ طلای شهرستان و امکان تغییر عیار خرید و یا معاوضه طلا لحاظ شود.

علاوه بر توجه و تمرکز شرکت زرین بر روی تخصصی بودن قیمت ها و امکاناتی که به شما ارائه می دهند بر روی قالب و چیدمان تابلو های اعلام نرخ طلا و ارز نیز تمرکز کرده اند و یک تیم تخصصی چندین قالب را برای دستگاه های نمایشگر طراحی کرده اند. همچنین می توانید نرخ ها را بر روی حالتی قرار دهید که بزرگ و با وضوح بیشتری نمایش داده شوند.

این دستگاه ها امکان پخش موسیقی به دلخواه خریداران محترم را نیز دارد. در نظر داشته باشید شما علاوه بر نمایش قیمت ها بر روی تابلو می توانید عکس نمونه کارهای بینظیر طلافروشی خود را در کنار قیمت ها به نمایش بگذارید.

فروش و اشتراک ویژه ای که شرکت زرین برای شما همراهان عزیز از صنف طلافروشان و صرافی ها در نظر دارد:

طرح اول:

12 ماه اشتراک تابلوی نمایشگر قیمت + 1ماه اشتراک رایگان

طراحی سایت با دامین ir و هاست 2 گیگ

13 ماه اشتراک اپلیکیشن موبایل

13 ماه اشتراک تلفن گویا از سه خط

طرح دوم:

12 ماه اشتراک تابلوی نمایشگر قیمت

طراحی سایت با دامین ir و هاست 2 گیگ

12 ماه اشتراک اپلیکیشن موبایل

12 ماه اشتراک تلفن گویا از سه خط

جهت اطلاعات بیشتر با شماره 42483000 تماس بگیرید

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد