اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

نخستین نشانه‌های پیروزی بایدن: محل سکونت بایدن، منطقه «پرواز ممنوع» شد

همزمان با نزدیک شدن به زمان اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، بر فراز محل سکونت نامزد دموکرات‌ها در این انتخابات در شهر "ویلمینگتن" واقع در ایالت "دلاور" و نقطه دیگری از این شهر منطقه پرواز ممنوع اعمال شد.

به گزارش سایت طلا، این منطقه به عنوان "حریم هوایی دفاع ملی" در نظر گرفته شده که دست‌کم تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

براساس وب‌سایت اداره هوانوردی فدرال آمریکا،‌ محدودیت‌های موقت پرواز معمولاً وقتی اعمال می‌شوند که یا وضعیت خطرناکی بروز کرده باشد، یا رویدادی خاصی در جریان باشد و یا اینکه هشداری کلی برای این نهاد صادر شده باشد.

اگرچه هیچ اطلاعیه رسمی از سوی اداره هوانوردی فدرال درباره دلایل این تصمیم وجود ندارد اما این اقدام به عنوان بخشی از پروتکل‌های شدید امنیتی پیش از پیروزی احتمالی جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ تلقی می‌شود.

در سال ۲۰۱۶ میلادی، "مناطق پرواز ممنوع" بر فراز محل سکونت دونالد ترامپ، نامزد وقت انتخابات ریاست جمهوری در برج ترامپ واقع در نیویورک و محل سکونت مایک پنس، نامزد معاونت وقت ترامپ در ایندیاناپولیس پیش از ایراد سوگند اعمال شده بود.

پیروزی احتمالی جو بایدن در این انتخابات در حال حاضر ناآرامی‌هایی را در سراسر آمریکا به وجود آورده و ترامپ نیز درخصوص روند شمارش آرا در برخی ایالت‌ها شکایت‌هایی تنظیم کرده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد