اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

وضعیت قیمت طلا با حساس شدن انتخابات آمریکا چه خواهد شد؟

تحلیلگران سیاسی می گویند که گرفتن نتایج از پنسیلوانیا ، میشیگان ، ویسکانسین ، جورجیا ممکن است زمان ببرد و این فرایند به نوبه ی خود میتواند بازار طلا را دچار فراز و فرود هایی کند ، اما با این حال قیمت طلا همچنان در 1900 دلار تا حدودی تثبیت خواهد شد.

وضعیت قیمت طلا با حساس شدن انتخابات آمریکا چه خواهد شد؟


تحلیلگران سیاسی می گویند که گرفتن نتایج از پنسیلوانیا ، میشیگان ، ویسکانسین ، جورجیا ممکن است زمان ببرد و این فرایند به نوبه ی خود میتواند بازار طلا را دچار فراز و فرود هایی کند ، اما با این حال قیمت طلا همچنان در 1900 دلار تا حدودی تثبیت خواهد شد.

به نظر می رسد بازار طلا در حال انتخاب درگیر یک رقابت است زیرا قیمت ها از پایین ترین سطح روز سه شنبه گذشته و در حدود 1900 دلار در هر اونس معلق هستند. معاملات آتی طلای دسامبر آخرین قیمت هر اونس 1896 دلار معامله شد که در روز با افت 0.75 درصدی روبرو شد.

اگرچه قیمت طلا هنوز هم می تواند بالاتر برود ، انتظارات از افزایش شتاب شروع به از بین رفتن می کند ، و جای خود را به وضعیت موجود می دهد. با ورود به انتخابات روز سه شنبه ، بسیاری از تحلیلگران انتظار داشتند دموکرات ها موج آبی را به واشنگتن برسانند و کنگره و کاخ سفید را در اختیار بگیرند. اقتصاددانان پیش بینی می کردند که دموکرات ها اقدامات مهم محرک را برای حمایت از اقتصادی که به دلیل همه گیری COVID-19 ویران شده است ، پشتیبانی کنند.

پاول اشوورث ، اقتصاددان آمریكایی ، گفت: "به نظر می رسد كه امیدهای محرك بزرگ بخاطر پیروزی دموکرات ها دیگر روی میز نیست."

در حالی که انتظار می رود انتخابات رقابت شده برای طلا مثبت باشد ، برخی از تحلیلگران می گویند که ممکن است بازار همان زمان سود مربوط به اقدامات محرک بیشتر را نبیند.

Chantelle Schieven ، رئیس تحقیقات در Murenbeeld & Associated ، گفت که قیمت طلا در حدود 1900 دلار در هر اونس تثبیت می شود ، نشانه این است که سرمایه گذاران همچنان به یک روش انتظار و مشاهده برای انتخابات نگاه می کنند.

"من فکر می کنم این یک سوال است که این انتخابات چگونه رقابت خواهد کرد. اگر به چند ایالت و تعداد انگشت شماری رأی برسد ، می توانیم دادگاه ها را درگیر کنیم و ماه ها طول می کشد تا همه چیز مرتب شود" گفت "این عدم اطمینان طولانی مدت نوسانات بازار را ایجاد می کند و این برای طلا خوب است."

در مورد چگونگی بالا رفتن قیمت طلا در این سناریو ، Schieven گفت که او می تواند قیمت های بالاتر از محدوده اخیر خود را آزمایش کند ، حدود 1950 دلار در هر اونس. اگرچه هنوز صعودی است ، اما چشم انداز شیون دور از بالاترین رکوردی است که برخی از تحلیلگران با پیروزی دموکرات ها انتظار داشتند.

وی گفت: "طلا همچنان منتظر محرک مورد نیاز است." "من فکر می کنم که در نهایت خواهد آمد ، اما ممکن است بیش از انتظار سرمایه گذاران طول بکشد."

آدام باتن ، استراتژیست ارشد ارز میگوید که اگرچه قیمت های طلا باید بالاتر برود ، اما این فلز گرانبها واقعاً نیاز به هزینه های محرک جدید برای بازگشت به بالای 2000 دلار در هر اونس دارد.

اضافه کرد که بهترین فرصت برای بازگشت طلا به اوج های ماه آگوست این است که ترامپ رئیس جمهور بماند و مجبور شود با تجزیه کنگره مقابله کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد