اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۲ آبان / واکنش بازار طلا به نفع ترامپ!

دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا تا پایان هفته با نوسان‌های جزئی همراه باشد. بازارهای جهانی به دلیل انتخابات آمریکا نوسان دارد و این نوسان تاثیر خود را بر بازار ایران هم می‌گذارد.

به گزارش سایت طلا به نقل از تجارت نیوز،با افزایش 400 تومانی قیمت دلار در صرافی ملی و رسیدن آن به کانال 27 هزار و 200 تومان قیمت طلا نیز در بازارهای داخلی افزایش یافت. دبیر اتحادیه طلا تهران معتقد است که دو عامل در افزایش امروز قیمت طلا نقش دارد. عامل اول افزایش پنج دلاری قیمت انس جهانی طلا و عامل دوم نیز افزایش قیمت دلار است.

به گفته نادر بذرافشان پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا تا پایان هفته با نوسان‌های جزئی همراه باشد و ممکن است قیمت طلا تا پایان هفته اندکی گران شود.

روز قبل هم گفته شد که نوسانات قیمت طلا سبب متوقف شدن معامله در بازار شود. گفته‌ای که حالا نادر بذرافشان هم آن را تایید می‌کند و می‌گوید: دو روز بیشتر تا انتخابات آمریکا باقی نمانده است. اکثر معامله‌گران در بازار طلا از هر گونه خرید یا فروش طلا خودداری می‌کنند. از این‌رو طی دو روز گذشته خرید و فروش طلا هم از سوی مردم و هم از سوی فعالان طلا به طور چشم‌گیری کاهش یافته است.

قیمت انواع سکه چقدر رشد کرد؟

او با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: قیمت طلای 18 عیار با 22 هزار تومان افزایش با قیمت یک میلیون و 227 هزار تومان معامله شد. سکه طرح جدید نیز با افزایش 600 هزار تومانی با قیمت 13 میلیون و 200 هزار تومان مورد داد و ستد قرار گرفت. نیم سکه و ربع سکه هر یک به ترتیب با 200 و 150 هزار تومان افزایش با قیمت هفت میلیون و 200 هزار تومان و چهار میلیون و 950 هزار تومان در سطح بازار فروخته شده است.

پیش از این بسیاری معتقد بودند پیشتازی بایدن در نظرسنجی‌ها، بازار را متقاعد کرده که احتمالا بایدن پیروز انتخابات است و قیمت‌های جهانی طلا کاهش یافته بود. اما گویا امروز بازار پیش‌بینی دیگری دارد و حدس می‌زند که ترامپ پیروز انتخابات است و واکنش صعودی نشان داده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد