اونس طلا2316.59
مظنه15,256,000
18 گرم3,521,800
ارزش سکه34,371,768
قدیم (بهار)39,100,000
جدید (امامی)41,950,000
نیم24,800,000
ربع14,950,000

با خوردن این غذاها دیگر از صدای معده تان در جمع خجالت نکشید!

واقعا دردناک و خجالت آور است وقتی که دستگاه گوارش به خوبی کار خودش را انجام نمی دهد و آدم را به دردسر های بدی می اندازد. معده درد، نفخ، سوزش معده و آروغ و حتی خیلی دیگر از مشکلاتیی که نه تنها سلامتی ما را آزار می دهند بلکه گاهی موجب خجالت ما در جمع می شوند.

با خوردن این غذاها دیگر از صدای معده تان در جمع خجالت نکشید!


دردناک و خجالت آور است وقتی که دستگاه گوارش به خوبی کار خودش را انجام نمی دهد و آدم را به دردسر های بدی می اندازد. معده درد، نفخ، سوزش معده و آروغ و حتی خیلی دیگر از مشکلاتیی که نه تنها سلامتی ما را آزار می دهند بلکه گاهی موجب خجالت ما در جمع می شوند.

واقعه ناامید کننده ای است که احساس نفخ کنید، دچار آروغ های اسیدی شوید، سوزش معده و درد معده داشته باشید و این را نیز بدایند که همه این ها تنها به دلیل هضم نامناسب غذا در دستگاه گوارش شما است که حال گاهی به دلیل غذای نامناسب و گاهی به دلیل ضعف دستگاه گوارش ما اتفاق می افتد.

برخی از این اتفاقات می توانند موجب خجالت شما در انظار عمومی شوند اما مسئله مشکلی در روده شما است که سلامتی شما را تهدید می کند.

اما این نکته ای است که از آن غافل هستید. داشتن یک سیستم هضم سالم نه تنها به دستگاه گوارش ما کمک میکند بلکه باعث افزایش ایمنی بدن شما می شود، شمارا فعال می کند، سلامت پوست شما را ارتقا می بخشد و موجب جذب بیشتر مواد مغذی در بدن شما می شود.

در حال حاضر تنها کاری که لازم است انجام دهید یک از تمامی غذاهایی که می توانند باعث اختلال در هضم غذا شوند و یا غذاهایی که خود با هضم دشوار همراه هستند فاصله بگیریدتا باعث تشدید مشکلات گوارشی خود نشوید و در مرحله دوم خوردن مواد غذایی را به شما توصیه می کنیم که در هضم غذا به دستگاه گوارش شما کمک می کنند.

برای داشتن هضم راحت تر و جلوگیری از مشکلات ناشی از آن خوردن این مواد غذایی را به شما توصیه می کنیم.

ماست

پاپایا

غلات کامل

موز

ماهی

زنجبیل

زیره

رازیانه

چغندر

سیب زمینی شیرین

سیب

خیار

آووکادو

آلو سیاه

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد