اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

پیش‌بینی قیمت طلا تا انتخابات آمریکا/ در التهابات طلا نخرید

نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر می‌گوید: با توجه به انتخابات آمریکا در هفته آینده از یک طرف و کاهش طلای جهانی و قیمت دلار، به نظر می‌رسد قیمت طلا و سکه کاهشی باشد.

به گزارش سایت طلا به نقل از تجارت نیوز، گویا بازارها پیروزی جو بایدن در انتخابات را پذیرفته‌اند یا حداقل با توجه به پیشتازی بایدن در نظرسنجی‌ها، هم نرخ طلای جهانی در حال کاهش است و هم دلار. فعالان بازار می‌گویند کاهش قیمت طلا تا انتخابات آمریکا ادامه‌ دارد.

نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر درباره شرایط بازار طلا تا انتخابات آمریکا گفت: ارزهای وارد شده از کشورهای همسایه توسط بانک مرکزی به خوبی توزیع شده است. با توجه به اینکه هفته آینده در انتخابات آمریکا کلید خواهد خورد به نظر می‌رسد که قیمت طلا و دلار روند کاهشی خواهد داشت.

مسعود یزدانی افزود: چنانچه بایدن پیروز انتخابات شود ریزش قیمت طلا شدیدتر از شرایط فعلی است. قطعا در شرایط پیش ‌روی کشور ریال نیز تقویت خواهد شد. در حقیقت افزایش یا کاهش قیمت طلا و دلار به انتخابات آمریکا بستگی دارد. ممکن است با روی کارآمدن بایدن، ایران بتواند طلب‌های ارزی خود را از سایر کشورها اخذ کند. در چنین شرایطی قیمت دلار کاهش می‌یابد و مراودات بانکی نیز آسان‌تر خواهد شد.

او اظهار کرد: فعلا مردم برای خرید طلاهای آب شده و سکه عقب‌نشینی کرده‌اند و منتظر نتایج انتخابات آمریکا هستند. توصیه ما به خریداران کلان طلا این است که فعلا در این التهابات طلا نخرند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد