اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خال صورت شما معرف شخصیت‌تان است

یکی از عناصری که از آن برای کشف شخصیت شناسی افراد استفاده می‌شود، خال صورت است.

به گزارش سایت طلا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،عناصر فراوانی وجود دارد که می‌توانیم از آن برای کشف شخصیت و خلق و خوی افراد استفاده کنیم. اما آیا می‌دانید که محل خال‌های صورت نیز می‌توانند مسائل زیادی را در خصوص افراد بازگو کنند؟

در ذیل به مواردی اشاره می‌کنیم که می‌تواند شخصیت افراد را به وسیله محل قرارگیری خال صورت پیشگویی کند:

پیشانی

خال در وسط پیشانی نشان دهنده حکمت و خرد است و بیانگر آن است که این فرد ایده‌های صحیح و خوبی داشته و پر انرژی و سخت کوش هست. اگر خال در سمت راس پیشانی قرار داشته باشد، نماد ثروت است و اگر در سمت چپ باشد، به معنای آن است که او، فردی خودخواه و بدشانس است.

ابرو‌ها

خال در وسط ابرو نشانگر طبیعت فرماندهی داشتن، ثروت و بزرگی است. اگر خال در سمت راست ابرو باشد، نشان دهنده موفقیت بزرگ، ازدواج موفق و فرزندان سالم است. با این حال، اگر خال در سمت چپ قرار داشته باشد، به معنای ترسویی، وابستگی، کمبود فرزند بوده و احتمال اینکه فرد در کار خود با مشکلاتی روبرو شود، وجود دارد.

چشم‌ها

خال در گوشه چشم راست باشد، شاخص خوبی است؛ چرا که فرد صادق، منطقی و قابل اعتماد است. اگر خال در گوشه چشم چپ باشد، نشانگر فردی مغرور و غیر قابل اعتماد است.

بینی

خال در نوک بینی نشان دهنده نشاط و روشن شدن اندیشه است. این فرد از عزت نفس بالایی برخوردار است. خال در طرف راست بینی نشانگر شخصیتی است که اندکی گستاخ است. هرچه خال بزرگتر باشد، این فرد بیشتر به دنبال فعالیت‌های جنسی می‌رود. خال سمت چپ بینی بیانگر اسراف است.

گونه‌ها

به طور کلی خال گونه نشانگر فردی شجاع و با استعداد در ورزش است. اگر این خال بر روی گونه راست باشد، او فردی احساسی است که از خانواده اش مراقبت می‌کند و آن‌ها را در اولویت قرار می‌دهد؛ اما اگر بر گونه چپ باشد، او فردی درونگرا و مغرور است.

گوش‌ها

خال روی گوش‌ها فراوانی نعمت و پول است. این خال همچنین نشان می‌دهد احتمال غرق شدن این فرد زیاد است؛ از این رو زمانی که به کنار آب می‌رود، باید مراقب باشد.

لب‌ها

اگر به روی لب هایتان خال دارید، وزن و رژیم غذایی تان را کنترل کنید؛ چرا که ممکن است در آینده دچار مشکلات سلامتی شوید. خال به روی لب پایینی، نشان دهنده این است که فرد عاشق خوردن بوده و رفتن به سینما را دوست دارد.

چانه

شما عاشق سفر هستید و در کار خود استعداد دارید. اگر خال در سمت راست چانه اوقع شده باشد، نشان دهنده خرد منطقی و جنبه دیپلماتیک است و اگر در سمت چپ باشد، او فردی رُک و صریح اللهجه است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد