اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۸ آبان / سکه ۶۹۰ هزار تومان ارزان شد

نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: قیمت طلا تا انتخابات آمریکا نوسان خواهد داشت و چنانچه روند کاهش قیمت دلار در بازار ادامه یابد، به احتمال زیاد قیمت طلا فردا هم ارزان می‌شود.

به گزارش سایت طلا به نقل از تجارت نیوز، امروز با کاهش هزار و 100 تومانی دلار و رسیدن آن به کانال 27 هزار و 700 تومان قیمت طلا هم در بازار داخلی ارزان شد. همچنین قیمت انس جهانی طلا با کاهش 20 دلاری به کانال یک هزار و 882 دلار رسید.

همین دو عامل یعنی کاهش قیمت دلار و انس جهانی طلا بر روند قیمت و معاملات طلا تاثیر چشم‌گیری داشت. از سوی دیگر امروز هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دیروز حدود 48 هزار تومان ارزان شد. حال سوالی که ذهن عموم مردم را درگیر کرده این است که کاهش قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟

در همین رابطه نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران بر ادامه کاهش قیمت طلا و سکه تا انتخابات آمریکا تاکید کرد و درباره روند بازار فردا گفت: قیمت طلا تا انتخابات آمریکا نوسان خواهد داشت. چنانچه مدیریت دلار از سوی بانک مرکزی به شیوه صحیحی توزیع شود به احتمال زیاد قیمت طلا فردا هم ارزان می‌شود.

حباب سکه یک میلیون و 200 هزار تومان

مسعود یزدانی اظهار کرد:خوشبختانه با واردات پالت‌های ارز به کشور و تزریق آن به بازار، قیمت دلار روند کاهشی گرفته است. همین موضوع بر روند تقاضای طلا اثر گذاشته است. یعنی عموم مردم منتظر کاهش بیشتر قیمت دلار، طلا و سکه هستند. بنابراین فعلا تقاضایی برای خرید طلا در بازار مشاهده نمی‌شود.

یزدانی با اشاره به قیمت انواع سکه گفت: امروز سکه طرح جدید با 690 هزار تومان کاهش با قیمت 13 میلیون و 350 هزار تومان معامله شد. نیم سکه با 200 هزار تومان کاهش با قیمت هفت میلیون و 500 هزار تومان داد و ستد شد. ربع سکه اما برای نخستین بار کاهش 250 هزار تومانی داشت که با قیمت چهار میلیون و 950 هزار تومان فروخته شد. سکه گرمی نیز بدون تغییر با قیمت دو میلیون 700 هزار تومان عرضه شد. همچنین حباب سکه یک میلیون و 200 هزار تومان است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد