اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شخصیت خود را با این آزمون بشناسید+پاسخ

آزمون رورشاخ, یکی از آزمون‌هایی است که می‌توانید شخصیت خود را در آن بسنجید.

به گزارش سایت طلا،نوع نگاه شما به جهان، نشانگر مسائل زیادی در مورد شخصیت شماست. ممکن است نگاه شما به یک اثر هنری نشانگر امید و خوشبختی باشد؛ در حالی که شخص دیگری آن را نشانه نا امیدی و افسردگی می‌خواند.

ممکن است در یک اثر هنری خاص، توجه شما به گل‌ها جلب شود، اما شخص دیگری فقط غروب خورشید را در پس زمینه مشاهده کند.

این، اساس «تست رورشاخ» یا همان «تست لکه» در روانشناسی است. اغلب دو نفر متفاوت، دو شکل مختلف را در یک لکه جوهر می‌بینند. آنچه شما می‌بینید، می‌تواند نگاهی اجمالی به شخصیت، توانایی‌ها و نبرد‌های شما در زندگی باشد.

عکس زیر را مشاهده کنید؛ آنچه در ابتدا مشاهده می‌کنید، نیم نگاهی به شخصیت شما خواهد داشت.

دختر کوچک

خلاقیت، نقطه قوت اصلی شماست؛ اما در جذابیت و مسحور کردن به خود نیز علامت منحصر به فردی دارید. مردم، آن سحری را که از شما سرچشمه می‌گیرد، دوست دارند و شما آن را می‌دانید. شما اطمینان دارید که مورد توجه قرار خواهید گرفت. برخی به دلیل محبوبیت، به شما حسادت می‌کنند. عشق برای شما یک بازی است و به همین دلیل می‌توانید بازیکن محبوب تان را به سوی خود جلب کنید. شما به ندرت با شریک زندگی خود روبرو می‌شوید و بیشتر ترجیح می‌دهید افکارتان شما را غرق خود کنند.

جمجمه
از لحاظ بسیاری از مواد، شما فردی مهربان و آسان گیر هستید. شما در شرح نظراتتان و آرایتان و بحث در مورد آن‌ها سرآمد هستید. شما می‌دانید چگونه نقش یک قاضی بی طرف را بازی کنید؛ و مردم غالبا برای مشاوره به شما مراجعه می‌کنند.
شما همچنین سریع یاد می‌گیرید و این مسأله به شما این امکان را می‌دهد که خیلی سریع با شرایط جدید سازگار شوید. هوش، بی طرفی و سخاوت شما با مهارت‌های اجتماعی عالی شما مطابقت دارد.

جنگلی در بیرون
شما با احساسات و لذت زندگی می‌کنید؛ برای همین بسیاری از مردم می‌خواهند تا اطراف شما باشند. حضور افراد در اطراف شما می‌تواند به سادگی روحیه آن‌ها را بهبود بخشد.

هنگامی که ایده‌ای به ذهن شما خطور می‌کند، تمام تلاشتان را می‌کنید تا آن را عملی کنید و ابزار‌های لازم را دارید تا دیگران را نیز وادارید تا از آن پیروی کنند. علاوه بر این، شما فردی مسئول و قابل اعتماد هستید.

دیدن هر سه تصویر در یک زمان

شما در واقع یک مروارید کمیاب هستید. مردم غالبا تلاش می‌کنند تا شما را درک کنند؛ اما شما نمی‌خواهید خود را نشان دهید. حتی دقیق‌ترین افراد نیز نمی‌توانند ماهیت داخلی شما را ببینند.

این مسأله در واقع سازگار با قدرت شگفت انگیز شما می‌تواند در عین حال یک برکت و نفرین باشد. شما دنیا را آنگونه که به واقع است، می‌بینید؛ اما غالبا این چیزی نیست که دیگران می‌بینند. این مسأله اگرچه می‌تواند شما را در عشق و دوستی حفظ کند؛ اما گاهی اوقات سبب می‌شود شما کمی تنها شوید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد