اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این فویل آلومینیومی شما را از هر وسیله ای در خانه بی نیاز خواهد کرد

بخش عمده وسایل خانه و آشپز خانه ای که از آن ها نگهداری می کنیم را به خوبی نمی شناسیم و از میزان کارایی دقیق آن ها آگاه نیستیم. این می تواند ما را در خیلی کارها لنگ بگذارد. شما با 99 درصد از کارایی های فویل، ساده ترین وسیله خانه تان آشنایی ندارید.

این فویل آلومینیومی شما را از هر وسیله ای در خانه بی نیاز خواهد کرد


بخش عمده وسایل خانه و آشپز خانه ای که از آن ها نگهداری می کنیم را به خوبی نمی شناسیم و از میزان کارایی دقیق آن ها آگاه نیستیم. این می تواند ما را در خیلی کارها لنگ بگذارد. شما با 99 درصد از کارایی های فویل ساده ترین وسیله خانه تان آشناییی ندارید.

از آشپرخانه خود عبور می کنید روزانه از بیشتر وسایل خانه و آشپرخانه خود استفاده می کنید ولی از کارهای شگفت انگیزی که می توانید با آن ها انجام دهید اشنایی ندارید.

در اکثر خانه به طور معمول می توانید یک رول فویل آلومینیومی پیدا کنید اما به چه میازن از مفید بودن آن آگاهی دارید. از استفاده در آشپزی حرف نمی زنیم دقیقا از مصارفی می زنیم از آن آگاهی ندارید.

قیف: یک استفاده مفید از فویل آلومینیومی این است که در مواقعی که نیاز دارید مایعی را در بطری با دهانه ای باریک بریزید میتوانید از فویل آلومینیومی خود یک قیف بسازید.

اتو لباس: برای سرعت بخشیدن به زمان اتو کردن و بهتر اتوشدن لباس ها به شما توصیه می کنیم که از یک ورقه فویل آلومینیومی در زیر لباس ها خود استفاده کنیم.

تیز کننده چاقو: شما به راحتی می توانید قیچی و چاقوهای کهنه و کند خود را با برش دادن چند تیکه فویل آلومینیومی دوباره به تیزی روز اول شان کنید.

قالب شیرینی: برای درست کردن انواع شرینی و بیسکوییت می توانید با استفاده از فویل قالب هایی را با هر طرح و شکلی اماده کنید.

بستنی : بسیار پیش آمده است که کودک شما درحال بستنی خوردن آنقدر زمان را کش بیاورد تا بستنی آب شود و همه جای خانه را کثیف کنید بهترین راه حل پیچیدن فویل آلومینیومی به دور بستنی است که مانع از ریختن آن در هنکام آب شدن می شود فقط لبه های فویل را به داخل گرد کنیدتا مانع بریدن دست کودک شما شود.

موز: راه هواگیری موز از سر آن است که معمولا توصیه می شود با پوشاندن سر موز با ورقه فویل آلومینیومی مانع از هواگیری آن شوید تا برای مدت طولانی تری موزها زرد و تازه ای داشته باشید.

محافظ کمد و کابینت: تمامی خزنده های کثیف و موذی که با آن ها آشنا هستید از میزان نور زیاد فراری هستند در نتیجه شما می توانید با قرار دادن ورقه های آلومینیومی فویل در کابینت بازتاب نور را بیشتر کرده و آن ها را دور کنید.

گرمایش : برای رساندن دمای خانه در فصول سرد اگر در خانه خود از شوفاژ استفاده می کنید بهتر ورقه ای فویل را بر روی مقوا قرار دهید و سپس ان را در پشت شوفاژ خود قرار دهید در این حالت خانه ای گرم تر خواهید داشت.

باتری: اگر باتری های کوچک تری را خریداری کرده اید که برای ساعت، کنترل شما کوچک هستند می توانید با گلوله کردن فویل و قراردادن آن در سر قطب مثبت باتری از ان ها استفاده کنید.

مبل: برای جا به جایی مبل های خود بدون این که خراشی را بر روی کف خانه ایجاد کنند می تواند تکه ای فویل را زیر پایه های آن ها به شکل صاف قرار دهید و سپس آن ها تکان دهید.

وای فای: برای افزایش میزان سیگنال های وایفای بهترین راه این است که ورقه آلومینیومی را به شکل هلال در بین روتر و خود وایفای قرار دهید.

بسته بندی: برای بسته بندی خوراکی و مواد خوراکی که نیمه کاره رها شده اند مانند یک بسته بیسکوییت نیمه می توانیدد ورق آلومینیومی را در دوطرف آن قرار دهید و با یک اتوی داغ در آن را مجددا پرس کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد