اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

زمان عرضه دارا سوم مشخص نشده است/ وضعیت بازار سرمایه رو به بهبود است

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: براساس نظر تحلیلگران، بازار سرمایه وضعیت رو به رشد و بهبودی را خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا ،فرهاد دژپسند امروز در حاشیه جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: بحث کارت‌های بازرگانی یک بار مصرف و جمع‌آوری این کارت‌ها به همکاری مشترک وزارت صمت و اتاق بازرگانی بستگی دارد و اصل بر این است که این کارت‌ها جمع‌آوری شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا گمرک اطلاعات صادراتی را با تاخیر به سامانه جامع تجارت اعلام می‌کند، گفت: براساس اطلاعاتی که ما در دست داریم چنین مطلبی صحت ندارد، خوشبختانه گمرک طی 2 سال گذشته براساس ارزیابی وزارت ارتباطات فناوری اطلاعات در تبادل اطلاعات رتبه بالایی دارد؛ البته اشکالات جزئی در رابطه با فرآیند انتقال اطلاعات وجود دارد که در آستانه رفع شدن است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد عرضه دارا سوم و زمان عرضه آن گفت: انشاء الله عرضه می‌شود، تاریخ آن را اعلام خواهیم کرد اما اکنون نمی‌توانم زمانی برای عرضه آن اعلام کنم زیرا زمان‌بندی عرضه بر اساس نظر کمیته است.

وی افزود: کمیته تخصصی هنوز در خصوص زمان عرضه به جمع‌بندی نرسیده است و در صورتی که بررسی‌ها تکمیل شود زمان عرضه اعلام خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد نوسانات اخیر بازار سرمایه بیان داشت: این نوسانات طی روزهای گذشته در بازار را به عنوان کف جدید عنوان گذاری نمی‌کنم. زیرا نوسانات براساس شرایط پیرامونی گاهی اتفاق می‌افتد و تحلیل‌گران حرفه‌ای عمدتا معتقدند که بازار سرمایه وضعیت رو به رشد و رو به بهبودی را تجربه خواهد کرد.

دژپسند بیان داشت: وضعیت لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم در دستور جلسات دولت است، جلسه اول در دولت بررسی شد و همچنان در دستور جلسه برای بررسی شدن نهایی قرار دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد