اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

معامله 100 کیلو طلا در اتاق‌های مجازی!

نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران از معامله ۱۰۰ کیلو طلا در اتاق‌های مجازی خبر داد و گفت: مصرف مصنوعات طلا در کشور به ۱۰۰ کیلو هم نمی‌رسد اما در تهران فروش چند تُن طلا به شکل صوری و در اتاق‌های مجازی شکل می‌گیرد. ‌

به گزارش سایت طلا ،این روزها بازار طلاهای آب شده داغ است و پای این معاملات به فضای مجازی هم کشیده شده است. به طوری‌که نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از خرید و فروش سنگین طلای آب شده در اتاق‌های مجازی خبر می‌دهد.

در همین راستا نایب رئیس اول اتحادیه طلای تهران در این خصوص از معامله 100 کیلو طلا در اتاق‌های مجازی خبر داد و به تجارت‌نیوز گفت: مصرف مصنوعات طلای کل کشور به 100 کیلوگرم هم نمی‌رسد اما در تهران فروش چند تُن طلا به شکل صوری و در اتاق‌های مجازی معامله می‌شود که ما از جزئیات آن بی‌اطلاع هستیم. همین فروش‌های صوری طلا باعث بر هم خوردن آرامش بازار طلا شده است.

مسعود یزدانی به متقاضیان خرید طلا توصیه کرد: چنانچه مردم پول‌های سرگردان در اختیار دارند تمام دارایی خود را طلا نخرند و به عبارتی تمام تخم مرغ‌ها را در یک سبد نگذارند؛ چرا که ممکن است سرمایه‌گذاری در یک حوزه به ضرر افراد تمام شود.

او ادامه داد: همچنین توصیه دارم افراد از خرید طلای آب شده خودداری کنند چرا که این روزها اکثر عیار طلاهای آب شده ایراد دارد و همین موضوع باعث از دست رفتن سرمایه‌ برخی از مردم شده است

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد