اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا در بن بست، الان زمان خرید است یا فروش؟

قیمت طلا در روز های اخیر نه کاهش قیمت عمیقی داشته و نه به شکلی جدی افزایش پیدا کرده است. به نظر می رسد در حال حاضر طلا به بن بست رسیده است.

قیمت طلا در بن بست، الان زمان خرید است یا فروش؟


قیمت طلا در روز های اخیر نه کاهش قیمت عمیقی داشته و نه به شکلی جدی افزایش پیدا کرده است. به نظر می رسد در حال حاضر طلا به بن بست رسیده است.

قیمت هر انس طلای جهانی در لحظه نوشتن این متن 1900 دلار می باشد که نسبت به روز گذشته کاهش جزئی 2 دلاری را تجربه می کند.

در هفته اخیر طلا محدوده 1890 تا 1920 دلار را برای چند بار طی نموده و نتوانسته است آن را بشکند. دلیل این بن بست را می توان در چند مورد پیگیری کرد.

توقف آزمایش واکسن کرونا توسط دو تا از غول های دارو سازی جهانی، وعده محرک مالی 1.8 تریلیوت دلاری و کاهش شاخص های بورس از جمله دلایل افزایش قیمت طلا در این هفته اخیر بوده اند.

اما از طرف دیگر خوشبینی نسبت به بهبود اقتصادی توسط صندوق بین المللی پول، نا امیدی نسبت به تصویب بسته محرک مالی تا قبل از انتخابات آمریکا و بهبود ارزش دلار از دلایل کاهش قیمت طلا بوده اند.

هر دو طرف دلایل بسیار قوی بوده و باعث شده اند طلا تنها در یک محدوده به نوسان پرداخته و نتواند رشد یا سقوط جدی ای را تجربه کند.

این اتفاقات برای سرمایه گذاران سردرگمی بزرگی بوده است و بسیاری این سؤال را دارند که الان باید بفروشند یا به خرید طلا بپردازند؟

در حال حاضر می توان گفت هیچ کدام. ما در آستانه یک اتفاق بسیطار عظیم یعنی انتخابات ایالات متحده قرار داریم که می تواند تغییرات بسیار زیادی را در قیمت ها ایجاد کند.

هرچند بسیاری از کارشناسان بر این اعتقادند که پس از انتخابات ایالات متحده قیمت طلا به دلیل اقدامات محرک مالی افزایش قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد