اونس طلا2383.59
مظنه16,646,000
18 گرم3,842,700
ارزش سکه37,503,438
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

معجونی که می تواند بدن شما را در ابتلا به سرطان مقاوم کند

یک لیوان چای و یا قهوه در کنار یک تکه کوچک بیسکوییت یا شیرین تصویری محبوب که امروزه زیاد آن را مشاهده می کنید. دمنوش ها و چای زیادی طفداران خودشان را پیدا کرده اند اما معجزه آن ها فراموش شده است، چای زنجبیل.

معجونی که می تواند بدن شما را در ابتلا به سرطان مقاوم کند


یک لیوان چای و یا قهوه در کنار یک تکه کوچک بیسکوییت یا شیرین تصویری محبوب که امروزه زیاد آن را مشاهده می کنید. دمنوش ها و چای های زیادی طرفداران خودشان را پیدا کرده اند اما معجزه آن ها فراموش شده است، چای زنجبیل.

جای سیاه، چای سبز، دمنوش میوه های ترش، دمنوش به لیمو و اما چای زنجبیل که آن را فراموش کرده اید.

زنجبیل بر پایه های تاریخی خود که آسیا می اید و برای درمان معده درد، اسهال و حالت تهوع استفاده می شده است گیاهی تضمین شده و علمی برای درمان بیماری ای مختلفی است.

ادعاهای بهداشت فراوانی در پشت زنجبیل محبوب وجود دارداگرچه که همه آن ها از 2500 سال پیش و از ریشه ای آسیایی می ایند.

در یافته های جدیدتر نیز کشف شده است که تهوع را تسکین می دهد، علائم ناشی از آرتریت روماتوئید و آرتروز را کاهش می دهد، سطح قند خون و کلسترول را کاهش می دهد، از لخته شدن خون جلوگیری می کند و حتی خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش می دهد.

در رابطه سرطان و زنجبیل، به علت وجود یک ترکیب ضداکسیدان و ضد التهاب قوی دارای اثرات مهارکننده سرطان است. در مواردی دیگر می تواند در کاهش کلسترول خون موثر باشد و منجر به کمترل قندخون شود. همچنین دردهای عضلانی و مربوط به آرتروز را نیز بهبود می بخشد.

اگر از عطر و طعم زنجبیل لذت می برید آن را به چای یا آب مصرفی خودتان اضافه کنید تا میزان آب مصرفی روزانه و لازم تان را بالا ببرید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد